שיווק אינטרנטי : האתגר של העסקים כיום
לאחר שהקמת אתר אינטרנט, דף עיסקי בפייסבוק או כל אמצעי דיגיטאלי אחר עולה השאלה: מה הצעד הבא? התשובה: שיווק אינטרנטי
כדי שאתר האינטרנט יביא לקוחות צריך ליצור בו תנועה של גולשים. האתר צריך למשוך את הגולשים ולספק להם מענה ללצרכים או לרצונות שלהם. חשוב מאד להציג את סל המוצרים הרלוונטי לגולשים. לאחר תהליך של זיהוי קהל היעד שלך, סל המוצרים שתבנה יתן מענה לצרכים של אותו קהל. יש חשיבות רבה לתהליך בניית קהל היעד מאחר שזה מוביל לסל המוצרים שתרכיב.
שלבים חשובים של שיווק אינטרנטי יעיל
לאחר בניית סל המוצרים חשוב מאד לתמחר נכון את המוצרים הללו. סל המוצרים צריך להיות תמהיל של מוצרים במחירים שונים כך שיאפשרו לכל אחד לרכוש מוצר או שירות ברמת מחיר כזו או אחרת.
יש מוצרים או שירותים שכדאי מאד להוזיל ואולי אף לתת במתנה לגולשים בצורת מוצרי פרסום של העסק שלכם הנושאים את לוגו העסק ופרטי התקשרות. מוצרים או שירותים אחרים יהיו מתומחרים כך שתרוויח מהם.
איך להשיג לקוחות ולשמור עליהם?
קשה מאד להשיג לקוח חדש יותר מאשר לשמר לקוח קיים. כדאי להתמקד בשמירת לקוחות כי פעולה זו תביא תוצאות טובות יותר וגם לקוחות חדשים.
לקוחות מרוצים מספרים לחברים ולבני משפחה ובכך מגדילים את מעגל הלקוחות. שיטה זו נקראת סוד הפל"א פה לאוזן. על בסיס שיטה זו הוקמו רשתות עסקיות ליצירת קשרי עסקים והפניות נטוורקינג. במסגרת זו נפגשים עשרות בעלי עסקים במגוון תחומים.
כל אחד מציג את עצמו אות העסק שלו ב-60 שניות. לאחר סבב זה ממליצים בעלי העסקים שקיבלו שירות או מוצר מבעל עסק אחר בקבוצה.
זוהי דרך טובה מאד למנף את העסק ובמיוחד הדרך בה בעל עסק לומד להציג את עצמו ב-60 שניות זוהי התנסות שעוזרת לקדם את העסק.
כיום בעידן הרשתות החברתיות הרבה פעילות נטוורקינג ענשית במדיה החברתית על סוגיה. בכל רשת חברתית יש יתרונות ותועלות שכדאי לבעל עסק ללמוד אותן כדי ליישם בעסק שלו.
שאלת השאלות היא איפה מתחילים? מה לעשות קודם? מה מניב תוצאות? כדאי לעשות קצת מכל דבר בתור התחלה כדי לראות מה מביא תוצאות לעסק שלך ועדיין יש מספר פעולות שמביאות תוצאות בכל עסק: ככל שתיתן משהו בעל ערך ללקוחות שלך, יבוא אליך יותר לקוחות. הסוד הגדול כשעובדים נכון זה הרבה יותר פשוט וישים ממה שזה נשמע.
אנו מזמינים אותכם לקראו עוד מאמרים מקצועיים בבלוג קידום אתרים שלנו. שם תמצאו אלפי טיפים של אנשי מקצועיים ומגוון רעיונות לטובת שיווק אינטרנטי נכון.
מאמרים לדוגמא שתמצאו שם:
- קידום אתרים ממומן
- פרסום עסקים באינטרנט
- חברות קידום אתרים
- קידום אורגני במנועי חיפוש
- יועץ קידום אתרים
- שיווק באינטרנט לעסקים
שיווק וקידום באינטרנט
העידן הטכנולוגי המתקדם בקצב מסחרר ומעמיד לכל בעל עסק אתגרים טכנולוגיים מעבר לתחום המקצועי של העסק עצמו. אם בעבר יכול היה כל עסק להתקיים מזרימת לקוחות הבאים מפה לאוזן, הרי כיום התחרות הולכת ונעשית מורכבת יותר. בעל עסק צריך להתמודד עם אמצעים טכנולוגיים זרים ואולי אף מאיימים.
מהם הצרכים של בעל עסק?
- ידע מקצועי
- שיווק
- מכירות
- יחסי ציבור
- מיתוג ופרסום
- הנהלת חשבונות
- כוח אדם
הרבה תפקידים לאדם אחד שמנהל עסק. בתחילת הדרך כל הוצאה נשקלת בקפדנות ולכן סביר להניח שבעל עסק ייקח על עצמו למלא את מרבית התפקידים הללו. יחד עם זאת, הרי ברור שאדם אחד יתקשה למלא את מכלול המטרלות והמשימות של כל אחד מהתפקידים לעיל. יחד עם זאת, התמודדות של בעל העסק בכל אחד מהתחומים הללו מעצימה את יכולותיו המקצועיות ומאפשרת לו למנף את העסק שלו על הצד הטוב ביותר.
שיווק בפייסבוק
המדיה החברתית בכלל והפייסבוק בפרט משמשים כלי יעיל לפרסום ושיווק באינטרנט. הפייסבוק תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות בכל הקשור לפרסום ומיתוג. .בנוסף לחשיפה הרבה והממוקדת שהפייסבוק מאפשר עלויות הפרסום והשיווק זניחות באופן יחסי לגוגל ואמצעים אחרים.
הקמת דף עיסקי בפייסבוק ממתגת את העסק ומעניקה פלטפורמה נוספת ליצירת דיאלוג נוח וזמין עם הלקוחות הפוטנציאלים. לבחירתך אפשרות להקמת דף עיסקי בלבד או חלק מחבילת שיווק אינטרנטי המבססת את הנוכחות של העסק שלך באינטרנט.