קידום אתרים ממומן עם באנר ישראל

ידוע כי קידום אתרים בGoogle הינו צעד מחוייב מכל עסק וחברה, המעוניינים להטביע את חותמם באינטרנט ולא מוכנים לאפשר למתחריהם להשיגם. תחום הקידום תוסס והומה, ולא פלא כי ישנן חברות חדשות מדי חודש בחודשו. אפיקי הקידום השונים עלולים לבלבל, בבואנו לבחור את הקידום המתאים לנו ביותר, למשל: קידום מומן לאתרים.

כדי לבחור את אפיק הקידום המשתלם והרווחי, חשוב שנקרא מידע כללי על האפיקים השונים, ביניהם קידום אורגני וקידום אתרים ממומן במנועי החיפוש השונים בכלל ובגוגל בפרט.

קידום אתרים ממומן

כעיקרון, אין סוג קידום איכותי יותר או פחות, אלא קידום המתאים לצרכים השונים של החברה. הקידום האורגני מצריך מאיתנו מעט יותר סבלנות, מאחר והוא מניב תוצאות לאחר זמן ארוך יותר, בין שלושה לשישה חודשים, ואילו קידום אתרים ממומן יניב תוצאות מידיות ויביא לעסק שיחות נכנסות, אולם אינו קידום אשר מותיר את חותמו למשך זמן רב.

 

בעוד שהקידום האורגני עולה מעט יותר, קידום ממומן של אתרים מאפשר שליטה מקסימלית בתשלום כך שהלקוח הוא המחליט איזה תקציב וכמה כסף להקצות למטרת הפרסום עצמו. גדולתו של קידום ממומן הוא ביכולת למקד את הפרסום בדיוק ללקוחות הפוטנציאליים, היינו קהל היעד הספציפי המבוקש.

 

בדרך זו מגיע המפרסם בדיוק אל מי שביקש להגיע, ומגדיל את הסיכויים לשיחות נכנסות ולהגדלת רווחים, תוך צמצום ההוצאות על הפרסום והשגת מטרות באופן מיידי. יחד עם זאת, אין בקידום הממומן בכדי ליצור קשר ישיר עם הלקוחות או לבנות נוכחות ממותגת ומקוונת ברחבי הרשת.

 

בונוס: 4 הרשתות הנפוצות ביותר.

 אנו רוצה להכיר לכם 4 רשתות חברתיות שאתם בתור בעלי עסק צריכים להרשם אליהם ואפילו אם אתם לא מתכוונים להחזיק פרופיל פעיל בטירוף (פעם ב לעדכן קצת). עצם הנוכחות שלכם באתרים הבאים ואפילו עם רשימת חברים מצומצמת משאירה אתכם בכותרות ועוזרת לכם לבסס את הזהות האלקטרונית שלכם.

 

1. פייסבוק

כן כן אם עדיין לא נרשמתם וכבר שיננתם את המשפט לא.. פייסבוק? אני לא חזק במחשבים. או, "אני לא בקטע של לאבד את הפרטיות" או.. "אני לא מבין יש לעשות שם?" אז תתעוררו. פייסבוק היא פלטפורמה נהדרת שמרבית העולם משתמש בה. אם להשוות בצורה גסה אז הייתי אומר שאתם עדיין נוסעים על קיטור לעבודה. אל תחששו מהטכנולוגיה ופשוט הרשמו.

אני לא אלאה אתכם על איך יוצרים דף לעסקים בפייסבוק כי קיימים המון (יותר מידי) מדריכים בנושא זה ברחבי הרשת: כאן למשל

בתור התחלה אתם פשוט צריכים להרשם ולמצוא כמה חברים. הצעד הבא יהיה לקרוא מדריך כזה או לשלם למישהו לבנות דף ייצוגי, אלגנטי, סקסי ומכירתי לבית העסק שלכם. ורק זכרו LIKE היא לא מילה גסה.

 

2 . גוגל +

למרות שהיא לא הצליחה בשנים האחרונות להיות יותר חזקה מפייסבוק אנחנו ממש אבל ממש אוהבים את הרשת החברתית "החדשה" מבית גוגל שנוחה פי כמה מפייסבוק אבל פחות פופולארית. למרות זאת יש לה השפעה ניכרת על ההצלחה של האתר שלכם ברשת והיא יכולה לעזור לכם להופיע בצורה יותר אלגנטית בתוצאות החיפוש עם תמונה לצד כל תוצאה או אפילו ליצור תנועה חדשה ורעננה לאתר שלכם. אני אשער שאתם רוצים תנועה של גולשים חדשים אחרת לא הייתם קוראים את המדריך הנ"ל

הרשמו לגוגל פלוס, הצטרפו לקהילות ובקרו בו פעם ב24 168 שעות (אל תחשבו, 168 שעות = שבוע). נסו להתערב, להגיב ולפרגן היכן שמגיע פרגון. בצורה כזאת תרוויחו עניין מבלי לדחוף מודעה למקלדת של חברים לרשת.

 

3. לינקדין

 

רשת חברתית עסקית נטו כלומר היא נועדה לעסקים ואנשי מקצוע! גם כאן זה מקרה של יותר מידי רעש (והמון חברים רשומים) מבלי רווח של ממש ברוח זהות אלקטרונית מבוססת אני ממליץ להרשם וליצור לעצמכם פרופיל מושקע ככל האפשר. ממש לאחרונה עבר לינקדין שדרוג רציני ומתחילות לבצבץ להן אפשרויות עסקיות יותר מוגדרות כמו גם אפשרות לבנות מאגר המלצות על בית העסק שלכם. כאן ניתן גם לעשות קידום אתרים ממומן.

 

4. יוטיוב

למרות שממש אבל ממש נמאס לנו מכמות הפרסומות שהחלה להופיע בYOUTUBE ואנו דיי מפנטזים שיקום ענק אינטרנטי ויציע חלופה, אנו חייבים להודות שאין עדיין תחליף של ממש לYOUTUBE ובגלל שהיא אחד האתרים הרווחים לגוגל הוא גם משפיע בתוצאות החיפוש ואנו רואים את הטרנד הישן חדש של לקדם סרטוני וידאו למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. אם יש לכם סרטון מייצג או כמה אני ממש ממליץ להשקיע בהם זמן ותקציב והם יחזירו לכם אחת שבעתיים.

 

סיימנו, סיכמנו ועדכנו אתכם על 5 הרשתות החברתיות המובילות בעולם שיכולות להניב לכם יותר תנועה, יותר גולשים ולכן גם יותר לקוחות. אל תתעצלו וקחו רגע להקים לכם כבר עכשיו פרופילים בכל האתרים הנ"ל ובהצלחה. כל הרשתות האלו מאפרות גם לבצע קידום אתרים ממומן.