פרסום עסקים באינטרנט והחשיבות של אתר אינטרנט המכיל תוכן איכותי

כדי לעשות פרסום עסקים באינטרנט בצורה יעילה אחד האלמנטים החשובים ביותר בעת סריקת אתר האינטרנט בכל מנוע חיפוש וכמובן בגוגל הוא כמובן איכות המידע, אמינותו, נגישותו ותרומתו לגולש. במקביל לסריקה והקידום האיכותי, נוחות המשתמש בין אם מדובר במנהל התוכן ובין אם מדובר בבעל האתר עצמו תופסים מקום של כבוד בקרב מפתחי פלטפורמות ומערכות ניהול התוכן.

 אז מי תהיה המנצחת שלנו לשנת 2017 בתחום ניהול המדיה באתרים והאם באמת ניתן להתאים מערכות ניהול תוכן לשפה העברית באופן איכותי ואפקטיבי הן מבחינת העיצוב והן מבחינת איכות הקידום וסריקת מנועי החיפוש…? 

מערבת דוברת עברית לפרסום באינטרנט לעסקים

מערכות דוברות עברית בתחום האינטרנט ושפות התכנות השונות בתחום המחשוב והרשתות נודעו תמיד כאתגר כמעט בלתי אפשרי ופחות יעיל מהמערכות הבינלאומיות.

רוב המערכות  ושפות השימוש היו בעיקרן בשפות הלטיניות וכמובן באנגלית. בשלוש השנים האחרונות הפיתוח ה"חלוצי" הפך לאחת השאיפות בתחום האינטרנט בכלל ובמישור מערכות ניהול התוכן והאתרים בפרט – אבל האם התנובה היא אותה תנובה? אחד הנקודות החשובות שלא צריכים לשכוח כדי לפרסם באינטרנט את העסק זה הפשטות לנהל מערכת, ואת זה אתם עושים עם מערכות כמו ג'ומלה או וורדפרס.

ג'ומלה – גם לך גם לה

אם כבר על תוכנות עבריות עסקינן, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את ג'ומלה אחת התוכנות מהראשונות בארץ ובעולם שהכריזו "YES" בעד הכנסת השפה העברית אל עולם הפיתוח הרשתי אשר כיום מבוקש יותר ויותר על ידי הצרכן הישראלי.

מדובר באחוז קטן במיוחד מתעשיית בניית האתרים העולמית, הותאמה ג'ומלה באופן נוח במיוחד גם לאתרים עבריים אשר מעוניינים בדריסת רגל איכותית בעולם האינטרנט.

אתרים חינמיים שונים, אשר כמובן, כבודם במקומם מונח, ידעו לעשות התאמה זאת באופן שרירותי במידה ו"נכפה" זאת עליהם. אבל יש אבל גדול, התאמה מדויקת של כלל הסימנים והתווים ידרשו תכנות מקצועי ומחודש אשר אוטומטית יחייב את בעל האתר להשקיע כספים, זאת במידה והמטרה היא תוצאה איכותית בפרסום עסקים באינטרנט, מקודמת ומקדמת.

הג'ומלה לעומת זאת, הותאמה לשפה העברית באופן טכני שחושב מראש על הנראות והצרכים המיוחדים של התווים העבריים בשונה מהבינלאומיים..

 פרסום עסקים באינטרנט

 

כל העולם נמצא בפרס… מערכת הוורד פרס נתפסת ברשת

אחת הבשורות המרגשות ביותר בעולם בניית האתרים היא בשורת הוורדפרס, מדבור באחת הפלטפורמות הנוחות והיעילות ביותר לבנייה, עיצוב וקידום אתרים ישראליים בשפה העברית באופן ספציפי.

מדובר באחד ממשקי הניהול הקלים והידידותיים ביותר למשתמש, וזאת אולי הסיבה לכך שפלח השוק שמשתמש כיום בוורד פרס לעומת זה המשתמש בכלי הג'ומלה ויתר מערכות ניהול התוכן.

אחד היתרונות המשמעותיים והבולטים ביותר של הוורד פרס היא ההתאמה והבנייה המושלמת שלה לעברית מלכתחילה ולא תוספת האופציה הזאת כלאחר יד, זאת המחייבת התאמה ותכנות למניעת ג'יבריש ועיוותים שפתיים ו/או חזותיים.

המומחים אומרים שכעת יותר מפעם מקדישה גוגל ישראל וגוגל העולמית יתר תשומת לב ואף מעין חוויה מתקנת לשפת הקודש וכעת הסריקה לטובת האתרים הישראלים ה"טהורים", כלומר, אלה המנוהלים בשפה העברית מההתחלה ועד הסוף אינם נופלים בהרבה מאלה הלטיניים.

 

 95% מהאינטרנט שלנו הוא תוכן – איזה תוכן ממלא את האתר שלכם כדי לבצע פרסום עסקים באינטרנט?