קידום אתרים seo - חשיפה למקסימום תוצאות.

לפני שנתחיל לדבר על קידום אתרים SEO, ניתן קצר רקע על כמה קשה בישראל להקים או לעשות עסק, לאחר מכן נתחיל להסביר את ההתרון בקידום אתר עסקי.

כמה קל לעשות עסקים בישראל?

ישראל מדורגת במקום ה 52 בעולם ב "קלות עשיית עסקים" על ידי "קבוצת הבנק בעולמי." מדורגות לפנינו בטבלה מדינות לא צפויות כמו ערב הסעודית, לטויה, אסטוניה , בחריין וגרוזיה. בעולם תחרותי  הממשלה חייבת לפעול להגברת התחרותיות הלאומית אם אנחנו רוצים לשפר את  המצב הכלכלי הלאומי בעתיד.

היום יש הרבה מדדים  שמודדים מדי שנה מדינות ברמת התחרותיות שלהן ובקלות עשיית עסקים.  משיכת השקעה זרה ישירה הוא פרמטר חשוב להנעת הכלכלה כולה ובסופו של דבר משפרת את איכות החיים של תושבי המדינה  בתווך הארוך.

לא די ביזמים מקומיים וחברות היי טק להניע צמחיה. סביבה עיסקית אוהדת וידידותית חיונית על מנת למשוך משקיעים זרים. אלמנטים יעילות תהליכים ממשלתיים, מערכת  החינוך, תשתיות והשקעה במו"פ הם רק חלק מהגומרים הנמדדים.

מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים

נכון שישראל מתמודדת עם אתגרים לא פשוטים בנוגע לתקציב המדינה. בעיקר הנתח המוקצב לתקציב הביטחון שבא על חשבון השקעה בחינוך או בתשתיות שהם תחומים שאנחנו מתדרדרים בהם.

סטנלי פישר מקצוען ומבין בתחרותיות. הוא מסתכל קדימה ויודע שאם לא נשקיע באותם תחומים בהם אנחנו מאבדים את התחרותיות, הכלכלה הלאומית תסבול בעתיד.  

עלינו לקחת על עצמינו אחראיות עסקית ולחשוב קדימה. על המנהל להקצות משאבים לאותם תחומים בהם אנחנו חלשים או נחלשים. עלינו לייעל ולשפר כל הזמן.

בעיקר מכיוון שיש עסקים שעושים אז זה כבר יותר טוב מאיתנו ובשוק גלובלי תחרותי אם לא נתחרה כראוי אנחנו נפסיד בעיקר בתחום קידום אתרים seo. הכלכלה של העסק שלכם היא דינמית ונחוצות לנו תכניות ותכנון לתווך הארוך תוך הסתכלות גלובלית.

 קישור לטבלת הדירוג הכללי: http://www.doingbusiness.org/rankings

 קידום אתרים seo

עכשיו נמשיך לדבר על קידום אתר SEO

מה צריך באתר של עסק ?

למען האמת הדבר תלוי בהרבה מאוד גורמים.. גורמים כמו סוג העסק, השירותים שלו, גודל העסק ושירותיו ועניינו.. אבל מכיוון שאנחנו מתעסקים עם בניית אתרים לעסקים קטנים, ננסה לגעת יותר בנושא הזה.

לרוב אתר עסקי צריך להיות פשוט וקולע, אסור לו לבלבל את הגולש או לתת לו מסרים כפולים.  אתר העסק צריך להכיל את כל המידע שהלקוח צריך לדעת בשביל להשתכנע שאתם הפתרון בשבילו, ובגלל זה התכנים באתר חייבים להיות כתובים בקפידה ע"י אנשי מקצוע, כדי להבטיח שלא תאבדו אף לקוח פוטנציאלי.

 דברים לקחת בחשבון :
צריך להבין שהאתר הוא סוג של קטלוג אינטרנטי. מין כלי שיווקי שנותן ללקוח גישה לכל המידע שאתם רוצים שהוא יקבל גישה אליו, דברים חשובים כמו תיקי עבודות, הצלחות מוכחות, רשימת לקוחות ועוד...

בימינו לגולש הממוצע אין הרבה סבלנות לאתרים, בשניות הראשונות של ההתרשמות שלו מהאתר הוא מחליט אם הוא נשאר באתר או ממשיך למתחרה שלכם, בגלל זה חשוב לקחת בחשבון שהאתר צריך להיבנות בדיוק מירבי ולהבטיח שהגולש יראה בדיוק מה שהוא רוצה לראות, ויהיה לו את כל הכלים לבצע את הפעולה הרצויה באפס מחשבה...

אצלנו בבאנר ישראל עובדים משווקים מקצועיים שעובדים בשיטות שיווק גרילה שמדברים לגולש ברמה אחרת, ומבטיחים שכל גולש שנכנס לאתר ממצא את כל הפוטנציאל שלו בתור לקוח פוטנציאלי.


 קידום אתרים:
טוב, הגענו לנושא המרכזי, קידום אתרים. צריך להבין שעם כל החשיבות בבניית אתר רציני ומקצועי, אם בסופו של דבר אף אחד לא יראה אותו, אז כל העבודה הקשה לא הייתה שווה כלום. קידום אתרים הוא עסק מורכב מאוד עם הרבה מאוד צדדים, חברת באנר ישראל מאמינה בקידום אתר אתי ואיכותי, שמבוסס על פרסום לגיטימי ואיכותי באינטרנט, כתיבת תכנים איכותיים והפצתם באתרים איכותיים ואופטימיזציה למנועי חיפוש. על מנת שיכנסו הגולשים לאתרכם, יש כמה דרכים.

לרוב דרך מנועי חיפוש או אתרים המקשרים לאתר שלכם, במהלך קידום אתרים seo אנחנו מוודאים שהאתר עומד בכל התקנים הרצויים, שהוא אופטימלי לתחומו במנועי החיפוש השונים וגוגל בפרט ואז אנחנו מתחילים פעילויות קידום באינטרנט שיבטיחו את הימצאותכם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש במילות חיפוש רלוונטיות לשירותים שלכם.