חברות קידום אתרים - 10 טיפים לשיפור האתר שלכם

שלום לכם עוקבי הבלוג קידום אתרים המוצלח ביותר באינטרנט!, היום לאחר שהגענו למעל 150 לקוחות פעילים בבאנר ישראל מותר להגיד שאנחנו בין חברות קידום אתרים המובילות בישראל. כדי לחגוג נספק לכם מאמר עם 10 טיפים לשיפור האתר שלכם, כדי לקדם יותר טוב את העסק שלכם באינטרנט.

1. ביצוע תחקיר מעמיק של התחום העסקי בו אתם פועלים


אפשר לקרוא לזה מודיעין שטח. אפשר לקרוא לזה תשאול לקוח. כך או כך, השלב הראשון והחיוני בכל בניית אתר הוא תחקיר מעמיק של התחום העסקי בו פועל העסק שלכם, שהרי האתר הוא חלק בלתי נפרד ממנו. חלק מתחקור זה, תהיה כמובן בדיקה יסודית ומקיפה של אתרי האינטרנט של המתחרים.

2. ביצוע מחקר מילות מפתח להשגת אופטימיזציה מושלמת


מחקר מילות מפתח הוא הביטוי המעשי של התחקיר העסקי - במונחים של כתיבה שיווקית לאינטרנט. מילות מפתח הן אותן מילים שהלקוחות שלכם מחפשים, כשהם רוצים להגיע אליכם. מהצד השני, מילות מפתח הן אותן מילים באמצעותן מבין מנוע החיפוש במה עוסק האתר, ובהן הוא מגיש ומדרג את תוצאות החיפוש שלו. בניית אתר ללא מחקר מעמיק ומקיף של מילות מפתח (משימה ארוכה, מייגעת, מתישה אך מאוד מאוד חשובה!) - דומה ליציאה למסע ניווטים במדבר ללא מפה, מצפן ומימיה. במקרה הטוב, לא תגיעו לשום מקום...

3. איפיון מבנה אתר אופטימלי לניווט מיטבי של מנועי חיפוש


מבנה אתר בעל אוריינטציה שיווקית, חיוני להכוונת הגולשים הנכנסים לאתר ולהנעתם לפעולה. מבנה אתר מדויק, זמין ונוח לניווט, חיוני לאינדוקס אפקטיבי על ידי מנועי החיפוש. השילוב בין השניים מוביל לאופטימיזציה של מבנה האתר, והוא חיוני לתפעולו התקין ולהתקדמותו בתוצאות מנועי החיפוש, לצורך חשיפה נכונה לגולשים.

חברות קידום אתרים

4. בניית אתר מעוצב ויוקרתי, בהתאמה אישית


אתרי אינטרנט, כמו כל המוצרים והאביזרים המקיפים אותנו, מושפעים מתהליכים משתנים, כמו: עיצוב, סגנון, צבעוניות, תכנים, אוריינטציה, אפקטים, יעדים ועוד. מה שהיה נכון לאתרים שנבנו בשלהי המאה הקודמת, כבר לא נכון לאתרים הנבנים היום, ומה שמתאים לחברה אחת - לא בהכרח מתאים לאחרת. החוכמה הגדולה היא להתאים את האתר למגמות העכשוויות, ולא פחות מכך, להעדפות ולצרכים הייחודיים שלכם. אנחנו בין חברות קידום אתרים היחידות שמעצבים לכם אתר כדי לשפר לכם את המיקומים בגוגל.

5. קופירייטינג, כתיבה שיווקית ובניית פרופיל תכנים לקידום אתר


התוכן הוא המלך, אבל לא רק התוכן - אלא בעיקר האופן שבו הוא נכתב. כתיבה לאינטרנט, מה שמקובל לכנות כתיבה שיווקית, או קופירייטינג, היא כתיבה בעלת מאפיינים ייחודיים, שתכליתם לספק את סקרנותם וצורכיהם של הגולשים - בזמן קצר ובאופן יעיל, מחד, ולהבהיר למנועי החיפוש באופן חד משמעי מהו עניינו של האתר, מאידך. אין די מילים להדגיש את החשיבות של כתיבה שיווקית אפקטיבית בתהליך קידום האתר ומיצובו כזרוע הביצועית של העסק.

6. ייזום פרופיל קישורים איכותי, מבוסס תכנים, לקידום האתר


אם התוכן הוא המלך, הקישורים הם היהלומים שבכתר. בתוך האתר, הקישורים הם נתיבי הגלישה, המאפשרים מעבר מעניין לעניין ומדף לדף. בניית מסלול קישורים נכון, יוביל את הגולשים במסלול הרצוי לכם, אל היעד אותו אתם מבקשים להשיג. קישורים המצביעים אל האתר, נתפסים על ידי מנועי החיפוש כהצבעת אמון או המלצה על האתר, והם מבוקשים, רצויים ו... לא קלים להשגה. פרופיל קישורים איכותי, ידחוף את האתר קדימה, במעלה תוצאות החיפוש, אולם זהירות: יש להקפיד על שיטות קידום אתרים נאותות ומקצועיות בלבד!

7. יישום טכנולוגיה מותאמת-גוגל, לקידום מילות מפתח נבחרות


אתרי אינטרנט הם מוצרים טכנולוגיים מבוססי תוכנה, הזקוקים לעדכון מתמיד כדי להמשיך ולעמוד בשורה הראשונה של חזית הטכנולוגיה. לא הרבה חברות קידום אתרים יש להם את הכלים והיכולת להחזיק בכאלו תוכנות. לפיכך, יש חשיבות רבה לבחור באתר מבוסס תמיכה ופיתוח, שיוכל לתת מענה שוטף, מתחדש ומתעדכן כל העת, על פי דרישות הקידום המשתנות של מנועי החיפוש בכלל ושל גוגל בפרט. זאת, כדי לתת לאתר את הרוח הגבית החיונית להתקדמות בתוצאות החיפוש בצורה הטובה ביותר.

8. יהול תוכן ובקרת איכות במסגרת קידום אתרים און-גואינג


אתר אינטרנט הוא מוצר חי, בועט ונושם, שיש לתחזק אותו באופן שוטף ולתכנן את כיווני ההתפתחות שלו, בהתאם לתנודתיות השוק, יעדי העסק, היקף התחרות, דרישות מנועי החיפוש ועוד ועוד. חשוב מאוד להיות כל הזמן על יד על הדופק, על ידי ניהול תוכן עדכני, ובקרת איכות שוטפת על הפרמטרים השונים החיוניים לתפעולו התקין והיעיל של האתר, כמו: בדיקת תקינות קישורים, מעקב אחר קישורים נכנסים, בדיקת זמינות השרת והאתר, מעקב אחר הכניסות לאתר, מעקב אחר האפקטיביות של מילות המפתח הנבחרות, ועוד ועוד.

9. קידום ושיווק ברשתות חברתיות, פורומים ואתרים ברי סמכא


ברוכים הבאים לעולמם הרוחש והגועש של רשתות חברתיות, אתרים מועדפים ופורומים אינטרנטיים, שהפכו לאחרונה לחלק בלתי נפרד ואפילו מועדף מאינדוקס התוכן של גוגל. בניית פרופיל מאמרים, תגובות, כתבות, מעורבות והסתחבקות עם עולמות התוכן של הרשתות החברתיות ונגזרותיהן, הוא תהליך שיווקי ייחודי ויצירתי, הדרוש ליצירת הבאזז הוויראלי החיוני לקידום האתר, ומהווה חלק בלתי נפרד מכל קידום אתרים עכשווי בגוגל.

10. ליווי וייעוץ שיווקי לסנכרון מיטבי בין יעדי העסק לבין תכני האתר


לכל אורך הדרך יש לזכור ולהזכיר כי האתר אינו ישות בפני עצמה, אלא הוא הזרוע השיווקית והאופרטיבית של העסק באינטרנט. ככזה, עליו לשקף את היעדים האסטרטגיים של העסק, להביא לידי ביטוי את המגמות השיווקיות הנהוגות בו, ולתת במה ראויה לעולמות המוצרים, השירותים והלקוחות שלו. שיתוף פעולה מתמשך ומתחדש בין הנהלת העסק לבין מתכנני האתר, ומאוחר יותר עם חברות קידום אתרים המתחזקות ומנהלות את האתר, חיוני לסנכרון מלא ומיטבי בין השניים