שיווק אתרים באינטרנט ב-2022

שיווק וקידום אתרים רלוונטי יותר מתמיד. כל אתר שרוצה להתבלט כיום, צריך להשקיע בכך. אפשר להשקיע תקציב ולהיעזר במומחי שיווק וקידום. למי שיש זמן ומוכן לעבוד קשה, יש לא מעט טיפים שיכולים לעזור.

פילוח לקוחות טוב יותר

תחום השיווק בכללותו רווי בטרנדים שכל הזמן משתנים. אבל יש דברים שנכונים בשיווק, אפילו עוד מלפני ימי הדיגיטל. ברגע שיש לכם נכסים דיגיטליים (כמתואר כאן) ואתם רוצים לשווק אותם טוב יותר, אתם מוכרחים לדעת בדיוק למי האתרים מיועדים. הגדירו טוב יותר מיהם הגולשים שאתם רוצים לדבר אליהם. בדרך כלל, אלה לא יהיו כולם. בצעו פילוח לקוחות כדי להבין איך להתאים את האתרים ואיך לקדם אותם, כך שיפנה לקהל הרצוי לכם ביותר.

קל לשווק אתרים מהירים יותר

אתם רוצים לשווק את האתר שלכם, או לעזור ללקוחות שלכם לשפר ביצועים אונליין. יכול להיות שאתם מתכוונים להשקיע הון בעיצוב גרפי חדש או מיתוג האתר. זה יכול להיות טוב ויפה, אבל אפשר להשיג תוצאות מעולות, גם באמצעות צעדים פשוטים שהרבה אתרים מפספסים. לדוגמא, גם ב-2022 המון אתרים בנויים בצורה לא נכונה, עם פיצ'רים כבדים שמאיטים את מהירות הגלישה. אם יש דבר שגולשים מאוד נרתעים ממנו, אלא דפי אינטרנט שעולם לאט. לכל שניה יש משמעות. מספיק שתאיצו את קצב הטעינה של כמה עמודים מרכזיים ותראו כיצד מספר הנטישות יורד וכמות ההמרות עולה. אם עושים שימוש בתבניות, העדיפו תבניות עיצוב שמקילות על סריקה אוטומטית של עמודי האתר. זה משפר את הדירוג בגוגל ובאופן ישיר, יביא לכם יותר גולשים.

לשפר את הניווט באתר

בדקו עכשיו את האתר שתרצו לשווק. אבל נסו לדמיין מה מרגישים עכשיו הגולשים שמגיעים אליו בפעם הראשונה. לא רק גרפיקה יפה או גופן מעניין נדרשים. ממשק המשתמש צריך להיות נוח. כל שיפור קטן בניווט של הגולשים באתר, מביא תוצאות משופרות. כשהגולשים יותר מרוצים, האתר ידורג גבוה יותר במנועי החיפוש. התוצאות השיווקיות עולות.

להשקיע בתוכן, אין קיצורי דרך

אפשר לשווק אתרים בקידום אורגני. אפשר לשווק יפה מאוד בעזרת קידום ממומן. אבל בסופו של דבר, צריך להשקיע בתוכן ואין קיצורי דרך בעניין הזה. תוכן שידבר לגולשים שלכם, בין אם שיווקי ובין אם לא שיווקי, מעלה את זמן השהיה באתר. האלגוריתם של גוגל מזהה את זה ומייחס לאתר ערך גבוה לגולש.

הטרנדים החמים

מובן שגם ב-2022, צריך להמשיך ולזהות את מילות המפתח, הביטויים וההשטאגים הלוהטים ביותר. אפשר להיעזר בטרנדים הקשורים ישירות לתוכן באתר או למוצרים שמוכרים, אך גם טרנדים מתחומים אחרים מועילים. שימוש במאמרי טרנדים בבלוג שבאתר, למשל, יכול לעורר עניין בקרב גולשים חדשים, שטרם מכירים אתכם. ואם עוד אין לכם ניוזלטר או שאתם לא עושים שימוש בפופ אפים, אתם יכולים לנצל את השנה החדשה, ולהתחיל.