קידום אורגני באינטרנט - ההצלחה של העסק שלך תלויה בזה.

בעידן האינטרנט, הצלחתו של עסק תלויה לא רק בהתנהלותו והשירות שהוא מספק אלא גם בשיווקו באינטרנט. למרבית העסקים ישנו אתר אינטרנט או לפחות דף עסקי בפייסבוק. עם זאת, העובדה שישנו אתר, גם אתר מושקע, אינה מספיקה. התחרות בין אתרים בכל תחום היא רבה, והיא מתחילה קודם כל במקום בדף התוצאות בגוגל. מטרתו של קידום אורגני באינטרנט היא להביא אתר אל המקומות הראשונים בדף התוצאות של גוגל.

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

קידום אורגני באינטרנט הוא קידום ארוך טווח. פעולת הקידום היא בעלת אפקט ארוך טווח וגם לוקחת זמן רב יותר. קידום ממומן הוא מודעה בתשלום שבה יימצא אתר העסק או דף נחיתה מטעמו בראש רשימת התוצאות ללא קשר לדירוג האתר.

למה, אם כך, קידום ממומן לא מספיק? אמנם קידום ממומן יביא את האתר אל ראש הרשימה, אך גוגל מציין בצורה ברורה מאוד שזוהי מודעה. בסקר שעשתה גוגל עם חברה העושה מחקרי שוק  נמצא כי מעל 90%  מהגולשים שנבדקו בחרו בתוצאת חיפוש אורגנית ולא ממומנת. מודעה ממומנת טובה להעברת מסר מיידי בטווח הקצר כמו מבצע עימו יוצא העסק, אירוע שהוא מקיים ועוד.

קידום האתר בגוגל והעסק באופן שוטף יעיל יותר בשיטת הקידום האורגני.

 

קידום אורגני באינטרנט

מה כולל הקידום האורגני?

קידום אורגני כולל פעולות בכל רחבי הרשת על בסיס יומיומי. פעולות מרכזיות שנעשות במסגרת קידום אורגני:

  • מחקר ביטויי מפתח ואופטימיזציה: מחקר ביטויי מפתח הוא חשוב ביותר כשמבצעים קידום אורגני באינטרנט. ביטויי המפתח יוצרים למעשה חיבור בין גולש המחפש מידע לבין עסק שיכול לענות על הצרכים שלו. אופטימיזציה של האתר היא שינוי התוכן שלו כך שיהיה איכותי ובסגנון שיעמוד בדרישות גוגל ושימשוך את הגולש להמשיך לגלוש, זאת תוך שזירת ביטויי מפתח. נעשים גם שינויים בעיצוב האתר ובתוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטים.
  • החלפת קישורים: חלק חשוב מפעולות הקידום האורגני הוא לא רק שיפור האתר עצמו אלא הפצתו ברחבי הרשת כך שהגולש יגיע אליו ממגוון פלטפורמות. דרך להפצת האתר תוך שיתוף פעולה עם בעלי אתרים אחרים הוא החלפת קישורים. פרסום תוכן באתר אחר עם קישור לאתר המקודם מגדיל את הסיכויים להגעת גולשים נוספים. החלפת הקישורים היא הדדית ומשרתת את שני האתרים/ העסקים.
  • הפצה ברשתות החברתיות: פרסום פוסטים בפייסבוק או בטוויטר עם קישור לאתר תורם מאוד לקידומו. הרשתות החברתיות הן הזירות הלוהטות ביותר ברשת ואתר שיפורסם ברשתות החברתיות יזכה לתנועה רבה לאתר.

האם כל אחד יכול לעשות קידום באופן עצמאי?

כפי שניתן לראות, קידום אורגני דורש ידע רב ועבודה רבה. הפעולות שהבאנו כאן הן רק חלק קטן מעבודתו של מקדם אתרים.

לכן, בעל עסק שיעשה את הקידום האורגני שלו בעצמו יפסיד זמן ולא ישיג את המטרה. לשם כך ישנן חברות קידום מקצועיות. חברת באנר ישראל היא אחת החברות המוכרות ביותר בתחום.

זוהי חברה ותיקה המנוסה בכל השיטות שישנן לקידום עסק באינטרנט והיא עושה זאת באופן קבוע עבור לקוחותיה הרבים. פנו אל באנר ישראל ותזכו לראות את האתר שלכם בראש רשימת התוצאות!