האם דף נחיתה בלבד מספיק בכדי לקדם את העסק באינטרנט?

חיפוש שירותים או מוצרים נעשה היום ברובו קודם כל באינטרנט. לכן, ישנה חשיבות רבה לכך שעסק יבלוט בדף התוצאות המתאים בגוגל. אל העסק יוכלו גולשים להגיע באמצעות גלישה באתר או בהגעה אל דף נחיתה הבא להעביר מסר ממוקד. מהם יתרונותיו של דף הנחיתה? האם ניתן להסתמך על דף הנחיתה בלבד או יש לפעול בדרכים נוספות לקידום העסק?

על  דף נחיתה ויתרונותיו לטובת קידום העסק באינטרנט

דף נחיתה, בניגוד לאתר., הוא דף בודד המעבר מסר שיווקי חד וממוקד. באמצעות פסקה אחת לכל היותר אמור לעבור אל הגולש מסר שיווקי ברור שיגרום לו לבצע א תהפעולה אותה מצפה בעל העסק לקבל כמו יצירת קשר או הזמנת מוצר.

הכל תלוי במטרה של הוצאת הדף. דף נחיתה צריך להיות מורכב ממלל קצר, תיבת צור קשר, תמונות ורצוי גם סרטון וידאו. הכל בכדי למשוך את תשומת לב הגולש ולגרום לו להסתקרן, להתעניין ולבצע את הפעולה. בניגוד לאתר אינטרנט הכולל בתוכו מידע רב, דף נחיתה מעביר לגולש מסר גם אם הוא נמצא בדף זה מספר שניות.

אם דף הנחיתה בנוי טוב הוא אמור להניע את הגולש לפעולה באופן מיידי ולהכות בברזל בעודו חם.

קידום עסק באינטרנט

האם דף הנחיתה מספיק?

על חשיבותו של דף הנחיתה ותרומתו לשיווק העסק אין עוררין, אך האם הוצאת דף נחיתה מספיק לקידום העסק באופן משמעותי ולטווח ארוך? לא בהכרח.

דף נחיתה מעולה להעברת מסר ספציפי ופחות לקידום ארוך טווח. עדיין, כאשר גולשים מחפשים מידע הם מעדיפים לגלוש באתר העסק. כך הם מקבלים במקום אחד את כל המידע על העסק, מתרשמים ממידת הרצינות שלו, מן המוצרים או השירותים שהוא מספק.

כאשר גולש יחפש באמצעות מילות מפתח מידע בתחום, הוא יגיע אל אתר האינטרנט, זאת במידה שהאתר בנוי בצורה טובה. לכן, חשוב לקדם עסק גם באמצעות קידום אורגני לאתר.

כיצד מתבצע הקידום האורגני?

קידום אורגני של אתר הוא תהליך ארוך טווח הכולל בתוכו פעולות רבות. הפעולה המרכזית היא ביצוע אופטימיזציה לאתר- שינוי תוכן האתר כך שהוא יהיה איכותי ומשובץ במילות מפתח.

מילות מפתח מתאימות יביאו לכך שגולש המחפש מידע בתחום יגיע אל האתר. פעולות נוספות כמו החלפת קישורים עם בעלי אתרים אחרים, כתיבת פוסטים ברשתות החברתיות בהם משובצים קישורים לאתר, טוקבקים  ועוד הן חלק מקידום אורגני. שילוב דף הנחיתה עם קידום אורגני נרחב הוא המפתח לקידום העסק ברשת.

זוהי עבודה שכדאי להשאיר למומחים. חברת באנר ישראל מומחית בתחום הקידום האורגני ויצירת דפי נחיתה ותשמח להנחית את העסק שלכם במקום אליו אתם רוצים להגיע.

 

רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? צרו קשר עכשיו!