פרסום בגוגל בתוצאות החיפוש הממומנות

Google Adwords הינה מערכת פרסום בגוגל באזור התוצאות הממומנות. מערכת זו מאפשרת למפרסם להציג את מודעותיו לגולשים אשר חיפשו ביטויים מסוימים שנבחרו על ידו, ולשלם רק כאשר הגולש הקליק על המודעה והועבר אל אתר המפרסם. מודל תשלום זה נקרא Pay Per Click, תשלום לפי לחיצה, או בקיצור PPC. 
המודעות מוצגות בשני איזורים בדף תוצאות החיפוש של גוגל, לצד התוצאות האורגניות ולעיתים גם מעליהן, תחת הכותרת "קישורים ממומנים". 
על פי בחירת המפרסם, ניתן גם להציג את המודעות ב"רשת התוכן" של גוגל. מונח זה מתייחס לאתרי אינטרנט אשר מציגים בעמודיהם מודעות של גוגל. במקרה כזה, גוגל יציג את מודעות המפרסם באתרים אשר התוכן שלהם והנושא בו הם עוסקים קשורים לתוכן המודעה, מתוך כוונה להציג לגולש מודעות רלוונטיות. 

Google Adwords היא כיום פלטפורמת הפרסום הגדולה ביותר באינטרנט.

פרסום בגוגל בתוצאות החיפוש הממומנות

היתרונות בשימוש בפרסום בגוגל כמדיה פרסומית

  • מיקוד, מיקוד, מיקוד.
    בניגוד למדיות פרסומיות אחרות, הן באינטרנט והן בעולם הפיזי, הפרסום בגוגל הוא פרסום ממוקד. את המודעות שלנו יראו רק מי שהביעו התעניינות במוצר או בשירות שלנו, בכך שחיפשו ביטויי מפתח שאנו הגדרנו כקשורים למוצר. 

  • תיזמון.
    המודעות מוצגות לגולש המחפש גוגל פרסום לדוגמא, הלקוח הפוטנציאלי, בתזמון הטוב ביותר מבחינתו כמשווקים. הגולש הכין לעצמו כוס קפה, התיישב מול המחשב וכעת הוא מחפש מוצר או שירות אשר יענו על צורך, יספקו רצון או יפתרו בעיה שיש לו. בדיוק ברגע זה תופיע לפניו המודעה שלנו, אשר אם תיבנה באופן מקצועי תגרום לגולש ללחוץ עליה ולהגיע אל האתר שלנו. 

  • מחיר. 
    אנחנו קובעים את המחיר. המערכת מאפשרת לנו לקבוע את המחיר המקסימאלי לקליק, את גובה התקציב היומי ויותר מזה – המערכת מתגמלת מפרסם מקצועי בכך שהיא מאפשרת לו להציג את מודעותיו במיקומים גבוהים יותר ובעלות נמוכה יותר. 

  • שקיפות ומדידה.
    המערכת מאפשרת מעקב מדויק אחר כל הפרמטרים הנחוצים לניהול קמפיין יעיל ואפקטיבי וביניהם יחס ההקלקות על המודעות (היחס בין מספר הפעמים שהמודעה הוצגה ומספר הפעמים שהגולשים הקליקו עליה), מיקום המודעה, העלות הממוצעת לקליק, ויחס ההמרות (אחוז הגולשים שביצעו את הפעולה שרצינו שיבצעו באתר, בין אם זה השארת פרטים או רכישת מוצר). כאשר קמפיין הפירסום מנוהל על ידי בעל מקצוע, ניתוח נכון של המדדים הללו מאפשר גם להגדיל את הכנסות האתר וגם להגדיל את רווחו על ידי הקטנת העלות הפרסומית ללקוח. 

למרות כל היתרונות הללו, בעלי אתרים רבים מספרים שהוציאו כסף רב במערכת מבלי להשיג לקוחות, שלא היו שבעי רצון מיחס ההחזר על ההשקעה שהצליחו להגיע אליו או שפשוט לא הצליחו להביא תנועה לאתר. מדוע? 

כמו בקידום אתרים בתוצאות האורגניות (SEO) גם כאן קיימת תחרות ונדרש ידע מקצועי וניסיון רב כדי להגיע לתוצאות. בעמוד התוצאות הראשון של הקישורים הממומנים יש מקום רק למספר מוגבל של מודעות (8-10) ומודעה שלא הצליחה להגיע לעמוד הראשון, כנראה שלא תיחשף לעיני הגולש. דירוג המודעות נקבע על פי מספר מדדים, ביניהם המחיר לקליק שהציע המפרסם וציון האיכות של המודעה. מפרסם מקצועי ידע לבנות את הקמפיין כך שהמודעה תופיע במיקומים גבוהים ותשיג תנועה איכותית לאתר, תנועה של גולשים ההופכים ללקוחות, תוך הקטנת העלות ללקוח. 

אופטיוייז מציעה ללקוחותיה שירות הקמת וניהול קמפיין מקצועי במערכת Google Adwords כמו גם במערכות PPC אחרות. אופטיוויז מעסיקה מקצועני שיווק ב Google אשר יבנו עבורך קמפיין פרסום יעיל ואפקטיבי שיביא תנועה לאתרך ויגדיל את רווחיו. 

חשוב לדעת, קידום אתרים בתוצאות האורגניות (SEO) ופרסום בתשלום במנועי חיפוש (PPC) הם מוצרים משלימים באסטרטגית שיווק במנועי חיפוש. הצוות של באנר ישראל עומד לרשותך לייעוץ וגיבוש אסטרטגיה אשר תביא למימוש מלוא הפוטנציאל העסקי של אתרך. 

עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך
כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק? בעלי עסק חדש? חושבים איך להתחיל למתג אותו ולדאוג לו לנוכחות במדיה החברתית? הנה כמה טיפים

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית עבודה בשיווק דיגיטלי היא עבודה שמאפשרת גמישות רבה ובפעמים רבות ניתן לעבוד בה

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק? בתקופה האחרונה אנחנו שומעים רבות את המונח "מיתוג", בעיקר בתחום העסקי. אז מהי החשיבות של