פרסום אתרים - קידום אורגני ומודעות ממומנות
בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים, אנרגיה, מחשבה וזמן רב עבור בניית אתר התואם לרוח העסק שלהם. הפרמרטים והאלמנטים שיש לקחת בחשבון כאשר אנו בונים אתר הם רבים ומגוונים, החל מעיצוב ומיתוג, דרך יצירת חוויית משתמש נעימה ונוחה ותפריטים ברורים ומדויקים, וכלה בתוכן, תמונות וסרטונים. אך האתר המושקע, המעוצב, הידידותי והברור ביותר שיש, לא יעזור לעסק שלנו ולא יקדם אותו אם לא נדאג לפרסם אותו. בניגוד לחנות פיזית או מסעדה הממוקמת ברחוב הומה, שבה אנשים יכולים להיתקל בנו על בסיס יומיומי, הסיכוי שגולש ייתקל באתר שלנו במקרה רק בגלל שיטוט ברשת, הוא אפסי.
אפשרויות ופלטפורמות הפרסום באינטרנט הן רבות ומגוונות - נציין כאן שתיים עיקריות הקשורות לשימוש מושכל במנועי חיפוש - קידום אתרים אורגני ופרסום ממומן (PPC).
פרסום אתרים באמצעות קידום אורגני
קידום אורגני משמעותו ניצול אלמנטים ופרמרטים שונים אשר יובילו את האתר שלנו למיקום גבוה בתוצאות החיפוש עבור ביטויי מפתח אשר נבחרו בקפידה מראש, ובכך יגביר את התנועה לאתר והחשיפה של העסק. על מנת לקדם את האתר באופן האפקטיבי ביותר, יש לבנות אותו מראש כמותאם למנועי החיפוש, כשגוגל בראשם כמובן, באופן כזה שניתן בקלות יחסית לשנות את הפרמטרים בהתאם לשינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, התנהגות הגולשים ברשת, החיפושים הרלבנטיים ושינויים טכנולוגיים כאלו ואחרים.
מעבר לבניית האתר עצמה, קידום אתרים אורגני כולל הטמעת טקסטים רלוונטיים באתר, עדכונם באופן תדיר, הוספת קישורים רלוונטיים אל האתר ומחוצה לו, ומעקב יומיומי אחר התוצאות המתקבלות. אפשר לומר שקידום אורגני הוא אחד הכלים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור פרסום אתרים ברשת, והוא מבטיח כי מי שמחפש ביטוי כלשהו הנוגע באופן זה או אחר לעסק שלנו, יגיע לאתר.
קידום אורגני עדיף שיבוצע בידי אנשי מקצוע מיומנים, מקדמי אתרים אשר מבינים ברזי הרשת ומנועי החיפוש, אשר יש להם את הניסיון, הידע והמומחיות לנווט בין אלפי האתרים המתחרים מולנו על המקומות הספורים שבעמוד הראשון בתוצאות החיפוש.
פרסום ממומן במנועי חיפוש
פרסום ממומן(גוגל פרסום אתרים) הוא אחת מהשיטות היעילות ביותר עבור פרסום אתרים. פרסום ממומן במנועי חיפוש מתייחס אף הוא למילות חיפוש וביטויי מפתח רלוונטיים, אך מציג את המודעה שלנו תמורת תשלום, במקביל לתוצאות הקידום האורגניות. כך אנו מבטיחים חשיפה, גם אם עבור מילת חיפוש מסוימת אנו לא מופיעים בתוצאות הראשונות או לא מופיעים כלל, ולעתים חשיפה כפולה - אשר מגדילה את הסיכוי שהגולשים ייכנסו דווקא לאתר שלנו ולא של המתחרים.
פרסום אתרים בגוגל במודעות הממומנות הוא האפקטיבי ביותר, ומותאם גם לתקציבים נמוכים ולעסקים קטנים. אנו יכולים לשלוט בתקציב היומי שלנו, על מנת לא לעבור תקרה תקציבית אשר קבענו מראש. בשיטת פרסום זו אנו משלמים עבור כל לחיצה (קליק) של הגולש על המודעות שלנו, ולכן נקראת PPC כלומר Pay Per Click. שיטה זו מבטיחה שאנו משלמים רק עבור מי שאכן התעניין במודעה שלנו ולחץ עליה על מנת לקבל פרטים נוספים. גוגל מבחינתה עושה את המאמצים על מנת להראות את המודעות שלנו לקהל רלוונטי, וזאת בזכות הפרטים של הגולשים אשר נמצאים בידיהם, כמו למשל באיזה אתרים הם נוהגים לבקר, ואינספור החיפושים המתבצעים מדי יום.
מודעות הפרסום של גוגל מופיעות מצד ימין של תוצאות החיפוש, או בראש תוצאות החיפוש כשהן מובלטות, או באתרים נוספים אשר משתפים פעולה עם גוגל ומראים מודעות הרלוונטיות לתוכן האתר (לדוגמה, אתר המתעסק בספורט אקסרטים, יראה מודעות של גוגל הנוגעות לגלישה, רכיבה, צניחה וכו').
ישנה שיטה נוספת המושתתת על כמות חשיפות (תשלום עבור אלף פעם שגוגל הראה את המודעה שלנו לדוגמה), ובכל מקרה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע איזו שיטה מתאימה לנו יותר, בהתאם לתקציב ולסוג העסק.
אנחנו בבאנר ישראל נוכל לעזור לכם לפרסם את האתר שלכם ברשת בצורה הטובה ביותר, תוך כדי מתן סל שירותים מגוון ומותאם אישית הכולל פרסום ממומן, שיווק אורגני ושיווק ברשתות החברתיות.
צור קשר ונוכל צעוד ביחד קדימה!