קידום אורגני בגוגל  - היום ב2017 אחד הגורמים החשובים בתכנית עסקית.

היום, הקשר בין לקוח ועסק מתחיל פעמים רבות באינטרנט. לרוב, גולש יגיע לאתר מסוים מתוך דף התוצאות שקיבל בגוגל בעקבות הקשת מילה או ביטוי המגדירים את המידע שהוא מחפש.

לכן, המוניטין שלכם כחברה, איכות השירות ואפילו מראהו של האתר אינם מספיקים. השלב הראשון בשיווק העסק שלכם הוא באמצעות הופעתו באחד המקומות הראשונים בדף התוצאות שקיבל הגולש. איך עושים את זה? באמצעות עבודה רבה וסיזיפית הנקראת: קידום אורגני בגוגל.

מה כולל קידום אורגני?

קידום אורגני, בניגוד לקידום ממומן אשר מתקבל באמצעות מודעות ממומנות (אלה שמופיעות בראש רשימת תוצאות בלי קשר לדירוגו האמיתי של אתר) הוא קידום לטווח ארוך.בתור שכזה הוא גם דורש עבודה ומעקב יומיומיים. החלק החשוב ביותר הוא מחקר מילות מפתח. מילות מפתח הן המילים באמצעותן יחפש הגולש את המידע הרלוונטי לו. עם הקשת מילים אלה סורק גוגל את כל האתרים הקיימים ומעלה את הרלוונטיים ביותר.כדי שהאתר שלכם יחשב מהאתרים הרלוונטיים בתחום, חשוב שיכיל את מילות המפתח המתאימות. כך יווצר החיבור בין הגולש לבין האתר שלכם. נשמע פשוט? לא בהכרח. מילות המפתח צריכות להופיע בצורה שלא תפגע בתוכן האתר. האלגוריתמים של גוגל בודקים גם את זה. 
קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל - תוצאות

בעבר ניתן היה לראות אתרים בהם מוכנסים ביטויי מפתח באופן בולט ובכמות גדולה שמפריעה לקריאה. היום ברור שעל מנת שגולש לא רק יגיע לאתר שלכם אלא גם ישאר בו זמן מספיק, יתרשם מהעסק שלכם ומוצריו ובסופו של דבר יהפוך ללקוח (הרי זו בסופו של דבר המטרה...)התוכן לא רק צריך להכיל את מילות המפתח אלא גם להיות איכותי ועדכני. הפיכת תוכן האתר לכזה נקראת אופטימיזציה. המחיר המוצע עבור פרוייקטי קידום תלוי ברמת האופטימיזציה הנעשית ועד כמה החברה העוסקת בקידום בודקת את האתר לפרטי פרטים.תוכן ברור ואיכותי הכתוב ברמה גבוהה וממזג את מילות המפתח בצורה הרמונית בתוך הטקסט הוא אחד הכללים הראשונים של קידום אורגני בגוגל. עם זאת, קידום אתרים בגוגל, כמו רשת של קורי עכביש, יוצא מתוך האתר ומתפרש למקומות נוספים ברחבי הרשת, התפרשות שמשלימה את התהליך.

שימוש בפלטפורמות נוספות לקידום מעולה

ככל שתהליך הקידום יצא גם מחוץ לאתר, כך יגיע האתר ועימו העסק לידיעתם של גולשים רבים יותר.החלפת קישורים עם אתרים אחרים, קישורים המופיעים ברשתות החברתיות בתוך פוסטים, הופעת קישורים בתוך טוקבקים בפורומים שונים  ועוד משלימים את תהליך הקידום. ההתרחבות הופכת את הקידום לעבודה שצריכה להתבצע כל הזמן על פי הכללים שקובע גוגל לדירוג אתר במקום גבוה.לכן, לקידום רציני חשוב לעבוד עם חברה מקצועית שתטפל באתר באופן קבוע, תחליף בו תכנים בהתאם לצורך, תפיץ אותו במקומות נוספים בלרשת ועוד.

לבחור את חברת הקידום הנכונה

בשנים האחרונות צצות חברות קידום בקצב גבוה. התפקיד שלכם הוא למצוא את חברת הקידום המומחית בתחום שמביאה לתוצאות מוכחות בשטח.חברת באנר ישראל היא חברה ותיקה בתחום הקידום האורגני אשר יוצרת את הקידום האורגני ללקוחותיה בשילוב של פעולות שונות ומעקב אחר מיקומו של האתר. לחברה שפע של לקוחות מרוצים שאתריהם נמצאים במקומות הראשונים כבר לאחר תקופה קצרה של טיפול.רוצים להיות נוכחים בשטח? לראות תוצאות ולהיות בראש רשימת תוצאות? חברת באנר ישראל מחכה לפנייתכם לטובת קידום אורגני בגוגל.