כוחו של שיווק חברתי ברשת

מאז הקמתן של הרשתות החברתיות, עולם השיווק והפרסום עבר מהפך דרמתי. הרשת החברתית היא פלנטה אינטרנטית מרתקת המאגדת בתוכה את זירת ההתרחשות העדכנית של העולם המודרני. מקור עדכני לשלל פעילויות, תחביבים, אירועים, מסיבות, התארגנויות שונות, מעורבות פוליטית ועוד. הרשת החברתית משמשת ערוץ התחברות לחברות, אגודות, ארגונים, אנשים מפורסמים, אמנים, בעלי עסקים ונותני שירות. כך יכול כל משתמש ברשת לשייך עצמו למגוון של נושאים או אנשים המעניינים אותו.

הרשת החברתית נותנת הזדמנות לחברות, ארגונים ובעלי עסקים ללקט סביבם קהילות של גולשים המהווים פוטנציאל עסקי עצום - בטווח הקרוב ובטווח הארוך כאחד. גולשים יוצרים מערכת יחסים עם החברה, מקבלים עדכונים שוטפים על אירועים, מבצעים ועוד, ולבסוף מבצעים פעולת רכישה, לא פעם על בסיס קבוע, לפי סוג העסק. ככל שחלון הראווה האינטרנטי של חברה, ארגון או עסק יהיה יותר מעניין, מקורי וחדשני ככה הוא ימשוך אליו יותר חברים ויצור לעצמו קהילה גדולה של לקוחות פוטנציאלים. 


המדיה החברתית על כל הרשתות שבה ובראשן פייסבוק היא כלי שיווקי אדיר. היום יודעים בעלי עסקים, קטנים כגדולים, שחלק בלתי נפרד ממאמצי השיווק שלהם חייב לכלול נציגות ברשתות החברתיות. עסקים המשווקים באמצעות המדיה החברתית זוכים לפרסום ויראלי ויוצרים מאגרים של מאות ואלפי לקוחות פוטנציאליים, המשמשים לעתים כמשווקים בעצמם. 

מה הופך קמפיין שיווק חברתי למוצלח:

שיווק חברתי ברשת כשמבוצע נכון הינו מורכב ודורש הבנה מעמיקה בעולם האינטרנט וברשתות החברתיות בפרט. חברות פרסום ושיווק באינרנט מכלילות בתוך פעולת השיווק והקידום שלהם שיווק במדיה חברתית. בעל עסק המעוניין לשווק את עצמו ברשת החברתית יקבל תוכנית עבודה מפורטת הכוללת מחקר אינטרנטי מקיף ובניית אסטרטגיה שיווקית המתאימה את עצמה לאופי העסק ולצרכיו.

חברת שיווק וקידום מקצועית תדע לזהות את צרכי העסק על פי ניתוח הפעילות שלו, ומתוך כך ליצור לו פלטפורמה אפקטיבית במדיה החברתית, ולהתאים לה קונספט ותוכן רלבנטי, הנותן ביטוי לשלל התרחישים האפשריים בעולם הדינמי והתחרותי של שיווק באינטרנט בכלל, ושיווק חברתי בפרט.

כוחו שיווק חברתי

מה כוללת בניית תשתית אינטרנטית:

  • בניית עמוד עסקי ליצירת דיאלוג מתמשך עם לקוחות
  • ביצוע פעולות להתקשרות נוחה בין האתר לרשת החברתית
  • יצירת קהילה של "ידידי האתר" באופן שוטף
  • יצירת מעורבות אופטימלית ברשתות החברתיות
  • הרחבת האפקט השיווקי על ידי מיקסום של התכנים הרלוונטיים


ניהול תוכן מדויק:

ניהול תוכן אפקטיבי בעמוד העסק הינו חשוב מאוד על מנת לייצר מערכת תקשורתית דינמית של העסק עם הגולשים החברים בעמוד. כדי להישאר בעניינים ולהיות בתנועה מתמדת יש להקפיד על ניהול תוכן מדויק ורלבנטי - החל משיתוף תכנים מעניינים, כתיבת טיפים ועצות מומחים, יצירת "לשוניות" ייעודיות הנוגעות במישרין ובעקיפין לשירות או המוצר, הפקת סרטונים ו"אירועי תוכן" נוספים (תחרויות וחידונים לדוגמה) למיקסום השיווק ברשת והוויראליות במדיה החברתית. כמו כן יש לתת את הדעת למענה מהיר, אמין ומקצועי לתכנים, שאלות, תלונות ובעיות של גולשים בעמוד העסקי, וכן בניית פלטפורמות אינטרנטיות נוספות להרחבה והגדלה של ערוצי הפרסום והשיווק של העסק. 


לסיכום,שיווק במדיה חברתית הופך לאפקטיבי כאשר עשרות אלפי משתמשים במעגלים שונים (חברים, חברים של חברים וכו') נחשפים למוצר והשירות. הרשתות החברתיות, ופייסבוק בראשן, מזמינות את המשתמשים והלקוחות לקחת בעצם חלק בחוויית העסק שלנו. החברה או המותג בונים תהליך דינמי של התקשרות בינן ובין לקוחותיה והלקוחות הפוטנציאלים. המשתמשים השונים, ברגע שהם לוקחים חלק בתהליך ומשתפים את קהילת החברים שלהם, הם הופכים למשווקים פעילים וככה העסק זוכה לחשיפה הולכת וגוברת. 

אנחנו בבאנר ישראל מבינים את החשיבות שבהשגת חשיפה ממוקדת ומקסימלית לעסק שלך ברשתות החברתיות, יש לנו את הניסיון והכלים להוליך את העסק שלך ונוכחות האינטרנטית שלו לגבהים חדשים.
צור קשר ונוכל להתחיל לצעוד ביחד

מדוע כדאי לשווק במדיה חברתית


בניגוד לעולם השיווק והפרסום המסורתי, המדיה החברתית מאפשרת דיאלוג מתמיד עם הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים, פילוח מדויק עד רמת מקום מגורים, גיל, מקצוע, סטטוס משפחתי ותחומי עניין, יצירת מערכת יחסים ארוכת טווח עם הלקוחות, הבנת צרכיהם והישארות מתמדת עם היד על הדופק. 
על המפרסם לזכור תמיד כי זירת ההתחרשות במדיה החברתית היא המקום העיקרי כיום שבהם מתנהלת הפעילות של לקוחותיו, חבריהם, אנשי הקשר שלהם ומושא התעניינותם. החברים הפכו להיות הממליצים והמשווקים העיקריים לחבריהם האחרים לגבי כל דבר המעניין אותם. אם כן, ניהול פעילות יעיל במדיה חברתית, הקמת פלטפורמות תוכן אינטרנטיות מתקדמות, ותכנון אסטרטגיית הפעילות באינטרנט באופן יסודי הם המתכון לשיווק און ליין מוצלח. 
שימוש מושכל במדיה חברתית בכלל ובפייסבוק כולל את הדברים הבאים:

  • קידום מטרות החברה/המותג
  • קידום המודעות לעומת המתחרים
  • שיפור הקשר בין החברה/מותג ללקוחות שלה, מיצובו וביסוסו
  • שקיפות ומחויבות - ניהול לקוחות יעיל ושירות לקוחות בגובה העיניים ולא מתנשא
  • חשיפה ללקוחות פוטנציאליים נוספים בדרך בלתי אמצעית, חברית ובגובה העיניים
  • הבנה טובה יותר לגבי ציפיות הלקוח משירותי החברה/מותג
  • מענק שירותים שאינם יכולים להינתן במסגרת אחרת
  • שדרוג מערך הייצור והפרסום באמצעות שיתוף הלקוחות בתהליכים השונים
  • שיתוף הלקוחות ברעיונות, בעיות, יישומים, ויצירת פלטפורמה להבעת דעותיהם
  • שיתוף הלקוחות באמצעות מבצעים, משחקים, חידונים, פרסים ועוד
  • פילוח מדויק של קהל היעד לפעילויות שונות
  • יצירת הטבות והנחות ל"חברים" לחיזוק הקהילה והרגשת שייכות
עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך
כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק? בעלי עסק חדש? חושבים איך להתחיל למתג אותו ולדאוג לו לנוכחות במדיה החברתית? הנה כמה טיפים

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית עבודה בשיווק דיגיטלי היא עבודה שמאפשרת גמישות רבה ובפעמים רבות ניתן לעבוד בה

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק? בתקופה האחרונה אנחנו שומעים רבות את המונח "מיתוג", בעיקר בתחום העסקי. אז מהי החשיבות של