עשרת הדברות לעסק עצמאי

אין מי שעובד בתור עצמאי ולא מודע לאתגרים הרבים אליהם חשופים העצמאיים בישראל. אנחנו מדברים על שוק סוער, רווי תחרות בעולם בו אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה יביא המחר. אבל, בכל זאת, בתור עצמאיים אתם הרווחתם את המתנה הגדולה ביותר. אתם זוכים לעבוד במה שאתם אוהבים לעשות ויש לכם את הזכות לשלוט על הזמן שלכם ועל הבחירות שלכם בעסק. אנחנו לא אומרים שהדרך קלה תמיד, אבל יש כלים שיכולים לעזור לכם, להפוך את העסק מצליח יותר, רווחי יותר וכזה שמגדיל את מאגר הלקוחות שלו בכל יום מחדש. כדי לקבל כלים להצלחה, אנחנו מזמינים אתכם לצלול איתנו למה שאנחנו רואים בו, הנתיב להצלחה.

מיתוג העסק ויצירה של כרטיסי ביקור ודרכי התקשרות

האמת היא, למרות כל המחקרים, אנחנו עדיין לא יכולים להגיד בוודאות, מה הגורמים שמובילים את האדם לקבל החלטה כזו או אחרת. אבל, אנחנו כן יכולים להסתכל על כמה ממצאים מעניינים המשותפים לרבים. בין היתר, אפשר להגיד כי בחירה היא שילוב, בין הצרכים של הלקוח ובין היכולת שלכם להישאר בתודעה שלו לאורך הזמן, עד לרגע בו הוא יפנה לקבלת עזרה. בין היתר, תמיד טוב להכין כרטיס ביקור, בדיוק בשביל הרגעים האלו. בשביל הנקודה בה הלקוח פשוט ישלוף את הכרטיס שיכול לקשר בניכם ובינו, כדי שיצרו קשר ויקבלו מכם שירות. את כרטיס הביקור כדאי תמיד למתג בקפידה. העיצוב של הכרטיס, השימוש בצבעים הנכונים והדפסה של כרטיס מאיכות טובה, יזכיר ללקוח את המקצועיות שלכם, את ערכי המותג, את כל אותם דברים שהוא צריך לדעת, לפני שהוא יוצר אתכם קשר. בניגוד לדעה הרווחת, לא היינו מזלזלים בעיצוב של כרטיס ביקור. פשוט משום, שאולי כרגע, ההשקעה הכספית נראית 'מיותרת', כאילו הלוגו שלכם על גבי הכרטיס לא כזה חשוב, כל עוד אתם אנשי מקצוע מעולים. אבל האמת היא, ככל שתקפידו על הפרטים הקטנים, כך הנטיה הטבעית של הלקוח תהיה לפנות אליכם ברגע האמת. פשוט כי הוא יגיע עם הרושם הראשוני הטוב שכבר יש לו עליכם.

אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל

בעידן טכנולוגי, דיגיטלי ומתקדם, הרי אין כמעט מי שלא מחפש שירותים ומוצרים דרך הרשת. אם אתם רוצים לדעת מה בעיננו, הם עשרת הדיברות של העסק העצמאי, הרי שאנחנו לא יכולים שלא לתת מקום של כבוד לשיווק ברשת האינטרנט. שיווק אינטרנטי למעשה, הוא כל מיני דברים שונים. כדי לעשות בהם סדר, אנחנו יצרנו רשימה קצרה.

חלק ראשון, אתר האינטרנט שלכם: אתר האינטרנט שלכם חייב לכלול את כל הפרטים החשובים עליכם, את ערכי המותג ואת העיצוב המאפיין אתכם. כן, שוב, ללוגו ולבחירה נכונה של צבעים, המזוהים עם המותג, יש הרבה משמעות. פשוט, משום שרק כך, אתם יוצרים שפה אחידה אשר תוביל את הלקוח, אליכם, בכל פעם מחדש. כמובן, אנחנו לא יכולים שלא להדגיש את החשיבות שביצירת אתר אינטרנט המעניק חוויית משתמש נעימה ללקוח.

חלק שני, שימוש ברשתות החברתיות: הרשת החברתית היא המקום לשתף בסיפור שלכם. כדי שנוכל להגדיל את החשיפה ולהגיע לעוד ועוד לקוחות, אנחנו צריכים להשתמש גם בכלים של קידום ממומן, כזה שיאותת לאלגוריתם של הרשתות החברתיות כי התוכן אותו אתם מעלים, יכול להיות רלוונטי לקהל גדול של גולשים. את הקידום ברשתות החברתיות, יש לעשות, כמובן, גם באמצעות העלאה של תוכן מעניין, רלוונטי וכזה שמתאים לפלטפורמה.

שלישי ואחרון, שימוש בכלים לקידום בתוך מנוע החיפוש של גוגל: מתי בפעם האחרונה נכנסתם לאתר אינטרנט שהופיע במקום האחת עשרה או השתים עשרה במנוע החיפוש של גוגל? אם התשובה היא שלילית, כנראה כדאי לכם ליצור קשר עם חברה לקידום אתרים, כזו שתעזור לכם להופיע ראשונים, תמיד.

למידע נוסף ולליווי אישי, מוזמנים ליצור איתנו קשר.