כיצד תשאיר את העסק שלך בתודעת הלקוח

אנחנו חיים בעידן בו התחרות על תשומת ליבו של הלקוח הוא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. הרי כולנו מבינים זאת היטב, בעולם בו כל אחד מאיתנו מחובר לרשתות החברתיות כל הזמן, מסביב לשעון, כולנו למעשה נתונים למלחמה הבלתי פוסקת על תשומת הלב שלנו. הדבר נכון גם בנוגע ללקוחות שלכם. יכול להיות שיש שם לקוח שיכול להתעניין במוצר שלכם ויכול להיות שהוא מתלבט האם לרכוש את הדבר אותו אתם מציעים, אבל, לא תמיד הוא בהכרח יצא לרכוש את הפריט ברגע האמת. בין אם מאילוצי זמן ובין אם בעקבות התחבטויות נוספות, הלקוח יהסס ולא יבצע את הרכישה בפועל. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי להצליח ולשמור את העסק בתודעה של הלקוח לאורך כל הדרך, מספיק זמן, עד שבסוף, הוא יבצע רכישה בבית העסק שלכם שוב ושוב. איך עושים את זה בדיוק? בשביל זה אנחנו כאן, כדי להסביר הכל.

מיתוג עסק באמצעות מתן מתנות ללקוח

אנחנו יכולים להביא לכם אינספור מחקרים על כלכלה התנהגותית ועל האופן בו המוח האנושי, מקבל החלטות. אבל האמת היא שאנחנו לא צריכים את כל אלו, אנחנו בסך הכל צריכים להביא לכם דוגמא שכולם מכירים. בואו ניקח את הבחורה שהלכה לקוסמטיקאית בשביל הנחה של לק לכבוד תקופת החגים. הלקוחה מתלבטת האם לרכוש מוצר של חברת קוסמטיקה, משיקולים כלכליים או משיקולים אחרים. דמיינו מה יקרה כאשר הקוסמטיקאית, בחכמה, תחליט להעניק לאותה הלקוחה, מתנות לחגים, סט מוצרים נבחרים של חברת הקוסמטיקה, אותם מוכרת הקוסמטיקאית בקביעות. אחרי שהמוצרים יהיו בבית של הלקוחה, יהיה לה קשה לסרב ולא לרכוש שוב, את אותם המוצרים בעצמה. אגב, הכלל הזה נכון תמיד ולא בהיכרח דורש מכם להעניק ללקוחות מתנות גדולות במיוחד. לפעמים, אפילו עט מעוצב, יזכיר ללקוח את השירות המיוחד שלכם, זה שהוא לא באמת יכול בלעדיו. כך, כאשר ישב לכתוב בבית קפה או פתאום באמצע סיוע לילד בשיעורי הבית, הוא יזכור אתכם וירים טלפון לקבלת מענה מקצועי בתוך זמן קצר.

אל תשכחו למתג את המוצרים בקפידה

אנחנו כמובן לא מדברים על מתן מתנות בחינם ללקוחות על ימין ועל שמאל. אנחנו מדברים על אסטרטגיה שיווקית, כזו שמאפשרת לכם לשלוח ללקוח מתנות לחגים ממותגות, כאלו שנראות 'תמימות', על פניו, אבל אלו בדיוק הסימנים שישאירו אתכם בתודעה של הלקוח כל הזמן. בשביל מיתוג מוצלח, תמיד טוב לפנות לאנשי מקצוע, מי שיודעים לעצב מתנות מיוחדות לחגים בצורה מדויקת, להדפיס את הלוגו שלכם במקצועיות על גבי מוצרים שונים, כך תדגישו, כמו באנדרסטייטמנט, כי אתם אנשי מקצוע וותיקים, מנוסים וכאלו שמקפידים על מתן מתנות לחגים באיכות גבוהה.

בשביל להשאיר את העסק בתודעה של הלקוח, אתם חייבים לפעול ברשת

קצרה היריעה מכדי להדגיש עד כמה האינטרנט הוא שחקן מפתח בעולם השיווק החדש. אבל אנחנו כן נגיד, מי שלא נמצא שם, למעשה, לא קיים. חישבו על עצמכם, מתי לאחרונה חיפשתם מוצר או שירות שלא דרך מנוע החיפוש של גוגל או בעזרת הרשתות החברתיות. חלק מהכלים העומדים לרשותנו, זו הקפצה של פרסומות ללקוחות חוזרים או מתלבטים חדשים, ברגעים להם לא היו יכולים לצפות. בין אם הלקוח גולש לרגע ברשת החברתית ובין אם הוא קורא מאמר באתר חדשותי, אנחנו יכולים להשאיר לו תזכורת כל הזמן, להראות לו שבית העסק עודנו קיים ומציע לו שירות מצויין. בין אם על ידי שימוש בפרסומות קיימות ובין אם על ידי יצירה של קישורים מאתרים המשיקים לתחום בו אתם עוסקים.

כך או אחרת, כדי שהעסק יצמח אתם חייבם להקפיד להשאיר אותו בתודעת הלקוחות, לקבלת מענה מקצועי, מוזמנים ליצור קשר.