כתיבת תוכן – איך כתיבת בלוג יכולה לעזור לעסק שלכם?

אם כתיבת בלוג מעלה בכם אסוציאציה של בליינים תל אביבים היושבים בבתי קפה ומעלים תכנים על חיי היום יום שלהם, אז זהו שלא! בעידן האינטרנט כתיבת בלוג היא אחד מהכלים השיווקים האפקטיביים ברשת.

הבלוג מסייע למיתוג העסק, לקידום העסק במנועי החיפוש ולשיווק של המוצרים. כתיבה של בלוג זוהי הדרך ליצור תוכן אותנטי ושיווקי על העסק שלכם, על המוצרים שלכם, על בעלי העסק ועוד.

כתיבת תוכן

כתיבת תוכן – חמש סיבות שישכנעו אתכם למה חשוב לכתוב בלוג

כי בלוג ממתג את בית העסק. אם תצליחו לכתוב תוכן מעניין, תוכלו לסקרן גולשים רבים, למתג את העסק שלכם ולהפוך לאוטוריטה בתחום. תוכן מעניין יעניק לקוראים שלכם מידע שימושי שיעניין אותם.

הם ישמחו לקרוא את הכתבות בלי להרגיש שאתם מנסים לדחוף להם מוצר. לאט לאט הם יפנימו שאתם מבינים בתחום ושיש לכם מוצר טוב בידיים. בזמן אמת הם גם יספרו עליכם לחברים ואין דרך טובה מזו כדי למתג את העסק.

כי בלוג מסייע לקידום האתר ברשת. אתר בלי תנועה הוא אתר שווה ערך לאתר שלא קיים. יש דרכים שונות לקדם את האתר כמו תמונות, קשורים, דומיין ועוד, אך הכול מודים כי כתיבת תוכן היא הדרך הטובה ביותר לקידום האתר.

מנועי החיפוש אוהבים אתרים בעלי תוכן עשיר. ברגע שהאלגוריתם של גוגל יגלה כי התוכן באתר שלכם מתעדכן לעתים קרובות, הוא יגיע לבקר אתכם בתדירות גבוהה הרבה יותר, יאנדקס במהירות את העמודים שלכם ויעלה אתם בדירוג התוצאות.

כי הבלוג יבנה לכם קהילה ברשת. ברגע שאנשים ייתקלו במאמר מעניין, הם יעקבו אחרי הבלוג ויצפו למאמרים חדשים. זה לא יקרה ביום אחד, אבל בסוף זה יקרה. ועוד, המאמרים שכתבם בבלוג יישארו בו לתמיד. הבלוג שלכם ייהפך לארכיון של ידע בתחום שלכם.

כי נתוני הסטטיסטיקה אינם טועים. הנתונים מלמדים כי למעלה משבעים וחמישה אחוז מהגולשים ברשת קוראים בלוג על בסיס קבוע, שמונים ואחד אחוז מהגולשים סומכים על התוכן המופיע בבלוג ומתחשבים בו בעת רכישה של מוצרים, וחמישים ושבע אחוז מהקוראים ביצעו לפחות רכישה אחת אחרי שקראו את התוכן והמידע בבלוג.

 

כי הבלוג זוהי דרך מצוינת לשמור על קשרים עם הלקוחות שלכם. הלקוחות של העסק ישמחו להתעדכן על מוצרים חדשים שתפרסמו בבלוג, על אירועים או על כנסים של החברה, על הנעשה מאחורי הקלעים ועל החדשות בתחום. זוהי גם ההזדמנות שלהם להכיר את הצוות הניהולי של העסק בגובה העיניים ולענות לפניות ולבקשות של הגולשים, ותמיד כדאי לזכור כי לקוחות מעודכנים ומרוצים, הם לקוחות חוזרים.

כתיבת בלוג אינו תהליך של זבנג וגמרנו ולא תמיד הכתיבה בבלוג מניבה תוצאות מידיות. אך לכולם זה ברור, ההשקעה בכתיבת הבלוג מועטה, אך התוצאה גדולה!