בניית אתרים בוורדפרס – מיליוני אנשים בעולם בונים אתר בוורדפרס, והם יודעים למה!

בעידן האינטרנט כל מי שפותח עסק חדש או רוצה להרחיב את העסק הישן חייב להקים ולתפעל אתר אינטרנט. מערכת וורדפרס מתאימה לכל סוגי העסקים וגם אתר של עסק קטן יכול להיראות כמו אתר של חברה גדולה, היתרונות שהיו שמורים בעבר רק לעסקים גדולים, נגישים כעת גם לעסקים קטנים.  בניית אתרים בוורדפרס מספק לכל עסק, קטן או גדול, את כל מה שאתר מקצועי צריך.

  כי וורדפרס עושה בשבילכם את כל מה שאתר מקצועי צריך!

בניית אתרים בוורפרס

לאתרים הבנויים על מערכת וורדפרס יש תכונות רבות. יש בהם תיבת חיפוש באתר, הם מאפשרים לגולשים לכתוב תגובות ולגולשים אחרים להגיב על התגובות, אפשר להעלות סרטים ותמונות בדרך קלה וידידותית, אפשר לעדכן תכנים גם מהטלפון הנייד או לתזמן פרסום עתידי של תכנים כך שהכתבה תתפרסם בשעה ובתאריך הרצויים והודות לסרגל הכלים הנמצא בראש העמוד אפשר להגיע מכל עמוד באתר לכל עמוד אחר בלחיצת עכבר אחת.

 

לאתרי וורדפרס יש מאות הרחבות ותוספים המאפשרים לכם לבצע כמעט כל דבר שתרצו. אפשר לשלב באתר מדיה חברתית ולשלוח את תכני האתר לפייסבוק, לטוויטר או לכל רשת חברתית שתבחרו, אפשר לנהל גלריות צילום מתקדמות או לבצע מסחר אלקטרוני בקלות ובבטיחות.

 

 במסגרת ההרחבות תוכלו לבצע, בהתאם לבחירתכם, גיבוי אוטומאטי של כל התוכן, לעצב ולשלוח טפסים כמו הרשמה לדיוור, טפסי צור קשר, סקרים, שאלות ותשובות, לסנן דואר זבל ולעקוב אחרי ביקורים של גוגל באתר בעזרת גוגל אנליטיקס המורכב בתוך המערכת.

 

אתרים הפועלים על וורדפרס מותאמים לשינוי ולעדכון של התכנים. אתם לא צריכים איש מחשבים צמוד כדי להעלות תכנים או תמונות לאתר. מערכת הניהול קלה וידידותית לשימוש ואחרי הדרכה קצרה בת חצי שעה בערך, תוכלו לשלוט בממשק הניהול של האתר ולנהל  את האתר לבד ובהצלחה.

 

 בנית אתר בוורדפרס תיתן לכם דחיפה במנוע החיפוש של גוגל ובמנועי חיפוש נוספים. בכל פעם שתעדכנו תוכן חדש באתר, מערכת וורדפרס שולחת "פינג", אות מסוים, לרשתות רבות ובתוכם גם גוגל. האות שמגיע אל גוגל "מודיע" לו: הלו משהו חדש קורה באתר שלי,  והעכביש של גוגל שנשלח במהירות לבדוק את האתר פוגש את הדפים החדשים ומאנדקס אותם במהירות וכך מגדיל את הסיכוי שלכם להתמודד מול המתחרים בדירוג האתרים. אתם לא צריכים להוסיף את הפינג, הוא קיים במערכת והוא פועל באופן אוטומאטי בכל פעם שאתם מוסיפים תוכן חדש.

 

 בניתם אתר ואתם לא אוהבים את העיצוב? בכל רגע נתון תוכלו לשנות את העיצוב בלי לפגוע בתכנים הקיימים.

 

במערכת וורדפרס השמיים הם הגבול. מערכת וורדפרס בנויה על קוד פתוח שמשמעותו  שיתוף חינם של כל הקהילה. חברי הקהילה מפתחים ומגדילים כל הזמן את התכונות והיכולות של מערכת וורדפרס, ובכל פעם שיש שינוי במערכת תוכלו בקלות ליישם גם אותה באתר שלכם.