כלי אוטומציה לשיווק באינטרנט

אם אתם רוצים לשכלל את השיווק שלכם, דעו שכיום יש ברשת אלפי כלים המתמחים באוטומציה. מדובר על אוטומציה המותאמת לתחום השיווק. בדיוק מה שאתם צריכים עבור העסק שלכם. מה שכן, קחו בחשבון שבגלל המגוון הגדול של הכלים הללו, הדבר עשוי לבלבל אתכם ואולי לא תדעו בדיוק באיזה כלי להשתמש ומה הכי מתאים לשיווק העסק. אז לפני שאתם מתחילים לשלם על הכלים, מומלץ קודם לקבל עליהם מידע מקיף והכי חשוב – לקרוא המלצות. כי תסכימו איתנו שאין כמו המשתמשים, שבזכות הביקורת שלהם לחיוב או לשלילה, אתם יכולים לדעת האם הכלי או הכלים שבחרתם אכן מתאימים לכם.

MARKETO

ישנן לא מעט תוכנות שיווק, אך זו תוכנה המבוססת על מחשוב ענן והיא פשוטה לשימוש. אם תבחרו לעבוד עם התוכנה, תוכלו להשתמש במגוון כלים לאוטומציה שהיא מציעה, התאמה אישית ללקוח, כלים לבניית תקציב, לוחות שנה ועוד. התוכנה עולה כסף אך תוכלו להשתמש תחילה בגרסת הניסיון החינמית שהיא מציעה. כך תוכלו לבחון האם היא טובה עבורכם או לא. מבחינת פיצ'רים היא כוללת לא מעט כאלה, כאשר הבולטים בהם: יצירת לידים, שיווק קמפיינים במייל, שיווק במנועי חיפוש, התאמה למובייל ועוד.

Customer.io

מדובר על כלי עם עוצמה רבה, שכן הוא מאפשר לשלוח הודעות ללקוחות שלכם, זאת כמובן על בסיס המערבות שלהם והעניין בעסק ובמוצריו. כמובן ההודעות נשלחות בזמן אמת ועל פי כללים שהגדרתם בכלי עצמו. מבחינת פיצ'רים, יש כאן מספר פיצ'רים מנצחים בהם: מעקב אחרי המרות, מעקב אחרי צפיות בעמודים ופעילות במייל, פילוח גמיש ועוד.

Pica9

אם יש לכם מותג גדול ואתם רוצים לשווק אותו בצורה מקומית, הכלי הזה הוא בשבילכם. יש למערכת ממשק ידידותי, נוח וקל לשימוש. אתם יכולים לצור את הקמפיין על פי דרישות המותג שלכם. מבחינת פיצ'רים ניתן לראות פיצ'רים כמו: כלים לשיווק במייל על בסיס HTML, מערכת מובנית לשליחת מיילים, באנרים ודפי נחיתה על בסיס HTML5 ועוד.

BuzzBuilder Pro

מדובר על מערכת שיווק המתמחה בעיקר בכל הקשור לטיפול בלידים וטיפוח שלהם. היא מתאימה לכל מי שעוסק במכירות, שיווק וליזמים. מבחינת תכונות בולטות במערכת, יש מענה לכל הקשור ללידים. זה בא לידי ביטוי בפיצ'רים כמו: איתותים על לידים חדשים או פוטנציאליים, ניקוד ודירוג של לידים, שיווק ברשתות החברתיות ועוד.

Pardot

אם אתם רוצים להאיץ ולהעצים את תהליכי השיווק שלכם, מומלץ לכם להשתמש בכלי הזה. למעשה ניתן להשתמש בו בשיווק במייל, שיווק ברשתות החברתיות וכמו כן, הוא מסייע רבות בכל הקשור ליצירה וניהול של לידים. מה מציע הכלי? ניתן להשתמש בפיצ'רים הכלולים בו, בהם: דפי נחיתה וטפסים, שיווק במייל עם תבניות ייחודיות שהוא מציע ואפשרויות נוספות ומתקדמות.

שורה תחתונה

אם אתם מעוניינים לקחת את העסק שלכם קדימה, ההמלצה היא להתנסות לפחות באחד מהכלים שהוזכרו לעיל. שיהיה בהצלחה!