חברה לשיווק באינטרנט - הכל על חשיבות מיקום העסק שלך בתוצאות החיפוש

"גוגל" היא גם מילת מפתח מפני עצמה. אמרת גוגל – אמרת תוצאות. חברה לשיווק באינטרנט כמו באנר ישראל תדאג למקם אתכם במיקומים הטובים ברשת.

גוגל הוא המנוע חיפוש המוביל ביותר בכל האינטרנט והאינטרנט הוא מקום שיווקי לעסק שלך, יש כאלה שאומרים שהיום משקיעים יותר כסף בפרסום באינטרנט מאשר בטלוויזיה. אינטרנט נותן לנו כגולשים להגיע לכל מידע שנרצה, מתי שנרצה. בין אם זה לחפש חנות או לחפש מידע של מוצר, והאינטרנט נותן לנו את האפשרות להגיע לכל לקוח איך שנרצה, מתי שנרצה.

איך חברה לשיווק דיגיטלי יכולה לעזור?

למיקום העסק בגוגל בכלל ובעמודו הראשון – חלון הראווה שלו – בפרט יש חשיבות מכרעת, לא אחת קריטית, על גורל העסק.  מהבנה זו נובעים המאמצים לקדם את האתר, אם קידום אורגני ואם קידום ממומן (עסקים רבים משלבים בין שני סוגי הקידומים).

על מנת לשפר את הסיכוי של האתר להיות מקודם באופן אורגני על ידי גוגול חשוב לבצע עבודה מקדימה ובמסגרתה לאתר את מלות המפתח הרלוונטיות ביותר לתחום שבו עוסק האתר, לטוות בו, ממנו ואליו, רשת של קישורים על אתרים שחשיפה עליהם מהווה ערך מוסף שיווקי ומכירתי, כמו גם תדמיתי, וממנפת את החשיפה ואת מיקומו של האתר בתודעת הגולשים.

חברה לשיווק באינטרנט

 

מחקר מלות מפתח מעמיק מאפשר לדייק באופן מיטבי את מיקום האתר ולהפיק ולמצות ממנו את מלוא הפוטנציאל השיווקי והתדמיתי הגלום בו. שימוש מושכל, מידתי, במלות החיפוש מהווה תרומה חשובה ביותר לסיכויי הקידום של האתר במנוע החיפוש.

 

חשיבות הקידום המקצועי

על מנת לרתום את האתר לצרכי בעל העסק חשוב להפקיד את מלאכת הקידום שלו בידי מי שאמונים ומיומנים בתחום זה. חברה לשיווק באינטרנט מורכבת מאנשי מקצוע המתמחים בבניית אתרים המותאמים באופן הטוב ביותר למנוע החיפוש ומדברים עם הרשת בשפה "גוגלית" שוטפת עשויים להעצים את השפעת האתר באופן שלא ייאמן.

זה מכבר נוכחים בעלי עסקים רבים לדעת עד כמה שימוש במנוע החיפוש של גוגל ככלי שיווקי הוא שימוש אפקטיבי המביא להם לקוחות רבים. על מנת להפיק מהאתר את התועלת שבעליו מצפים ממנו, חשוב לבנות אתר מעניין, מועיל, המספק ערך לגולשיו, עונה על ביקוש, נותן מענה לצורך, מאתגר אותם, מניע אותם לגלוש באתר ולהתוודע אל כל מה שיש בו.

התחרות העזה הניטשת בין אתרים שונים, ודאי מי מהם המתמודדים באותה נישה, על אותו פלח שוק, באותו מוצר או באותו שירות, מחייבת ולמעשה כופה על בעליהם להיבדל, להתמתג, להיתפס בתודעת הגולשים כמי שמציעים מה שהמתחרים לא מסוגלים להציע- לא ברמת האיכות והמקצועיות שלכם.

על מנת שהאתר שלכם ייתפס, אכן, כאתר של עסק שנותן מענה לביקוש ולצרכי הגולשים חשוב שהתוכן שבו יהיה רלוונטי עבורם, מעניין; זה ודאי נכון לגבי אתרים המהווים חנויות מקוונות למכירת מוצרים. באתרים כאלה חשוב שהגולש יוכל לתפעל את האתר בקלות ובפשטות, להגיע בתוך שניות אחדות בלבד אל המוצר שהוא מחפש בו, יוכל לבצע את הזמנתו ללא קושי ולשלם עבורו באופן מאובטח.

 

לפנות אל קהל יעד אפקטיבי

אף שעצם החשיפה והנוכחות באתר האינטרנט מהווה  תנאי הכרחי לחדירה אל השוק, ככל שהמוצר או השירות שלכם פונה אל קהל יעד מוגדר, מפולח, מזוהה וממוקד, יש חשיבות שהפרסום יכוון אל קהל היעד הזה.

פרסום העסק או המוצרים לקהל יעד מדויק מגביר באופן משמעותי את הסיכוי  שמקהל זה ייווצר ויתגבש הגרעין הקשה של הלקוחות שלכם; שממנו ייווצר מאגר של אנשים אשר יפיצו את היתרונות והתועלת שבאתר שלכם לחברים בשיטה 'חבר מביא חבר', אם 'מפה לאוזן' ואם בשיתוף ברשתות החברתיות.

כל הדברים שנכתבו כאן מתכנסים אל ההבנה את החשיבות המכרעת, הקריטית, של מיקום האתר שלכם בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.

דחיקתו, חלילה, לעמוד השני ואילך או אי יכולתו להגיע אל העמוד הראשון עלולה להיות בעוכרי בעליו, מאחר שכמות האנשים שייחשפו אליו בעמוד הראשון גבוהה לאין שיעור ממספרם של מי שעשויים, אם בכלל, להיחשף אליו במידה שהוא לא יופיע בעמוד הראשון
. 


אז כדאי לבחון ולבחור חברה לשיווק באינטרנט ותיקה עם ניסיון והיכולת לעמוד בדרישות.