המיקום שלי בגוגל

ברגע שאנחנו רוצים לקדם אתר, אחד הפרמטרים הכי חשובים בבניית באסטרטגיית קידום הוא לדעת איזה מיקום האתר שלי או של המתחרים נמצא. הדרך הטבעית ביותר בכדי לעשות זאת זה להיכנס לגלישה בסתר ולחפש את הביטוי ידני, אבל איך אפשר לדעת את המיקום של האתר שלי בגוגל לא בצורה ידנית?

 

או זה ביטוי אחד, לבצע את זה בצורה ידנית זה מעולה, אך מה לעשות עם יש יותר מביטוי אחד שאנחנו רוצים לראות? לטובת זה קיימים הרבה מאוד תכונות להורדה או לשימוש אונליין שלא רק עוזרות לנו לראות את המיקום שלי בגוגל אלה עם לבדוק היסטוריית מיקומים בגוגל.

מיקום גוגל

אז בלי לבזבז יותר מדי זמן, הנה לכם 8 כלים לבדיקת ומציאת מיקומים בגוגל.

  1. Rankerizer

Rankerizer הוא יישום המותקן במחשב שבו ניתן לבדוק את המיקום של מילות המפתח שעבורן אתה רוצה למקם את עצמך. אתה יכול לעקוב אחר מילות מפתח של פרויקטים מרובים. הוא מציע את האפשרות לפקח לא רק ב- Google, אלא גם ביאהו ובינג ובחר את המדינה ממנה ברצונך לחפש.

  1.   Free Monitor for Google

יישום קלאסי למעקב אחר מיקומים ב- Google. דומה מאוד ל Rankerizer, למרות שזה רק מאפשר לפקח על מיקומים בפרויקט שלנו ב- Google. כמו Rankerizer אפשרי רק להתקין את היישום ב- Windows.

  1. Serplab

כלי מקוון חינם למעקב אחר המיקום של אתר אינטרנט עבור מונח חיפוש מסוים. בגרסתו הבסיסית עליך לבצע את החיפוש הידני אחר כל אחד מהדומיינים שברצונך לפקח עליהם. אם נרשם נוכל לעקוב אחר הפרויקטים השונים שלנו באופן אוטומטי, לשמור את הנתונים של 60 הימים האחרונים. ההרשמה היא גם בחינם.

  1. Pro Rank Tracker

הגרסה החינמית שלה היא מלאה מספיק כדי להראות לנו את המיקומים של האתר שלנו ב- Google. הוא מציע הרבה מידע בתוך הפאנל הניהולי שלו. בנוסף למיקום ב- Google, אנו יכולים לעקוב אחר המיקומים במנועי חיפוש אחרים ולבצע geolocalize עבור ארצות שונות, ואנחנו יכולים אפילו לנהל את המיקום הגיאוגרפי לפי ערים או אזורים בלבד עבור Google.

  1. SEO SERP | Chrome

תוסף פשוט עבור Chrome שבו ניתן לבצע חיפוש מהיר לפי כתובת אתר ומילת מפתח. זה לא נותן לנו מידע רב כמו יישום או כלי מקוון, אבל זה יכול להיות שימושי בכדי  לדעת באופן מהיר את המיקום של כתובת האתר ב- Google עבור מילת מפתח מסוימת.

  1. Rank checker | Firefox

הרחבה עם תכונות דומות ל SEO SERP אבל עבור דפדפן פיירפוקס. יש לך אפשרות לפקח על מספר פרויקטים שבהם אתה יכול לבחור את כתובת האתר שאתה רוצה לפקח על המילים שעבורן אתה רוצה למקם. החיפושים חייבים להיעשות באופן ידני. ניתן לייצא את הנתונים בפורמט CSV.

  1. SEO EDGE | IOS

יישום חינם זמין ב- App Store, ויזואלית מאוד נעימה, מסוגל לשלוט על עמדות של עד שני פרויקטים בחינם, זה נותן לך מדי יום את המיקומים של עד חמש מילות מפתח לכל פרויקט ומחשב ממוצע של כולם.

  1. SEO SERP Mojo | Android

יישום, אם אתה משתמש ב- Android לנייד, תוכל לשלוט על המילים של דף האינטרנט שלך. זה בחינם למרות שיש לו גרסה מקצועית המציעה לך שורה של יתרונות נוספים, כגון עדכון עמדות היומי באופן אוטומטי.

 

יש לכם כבר כמה כלים ללא תשלום שבהם ניתן לפקח על המיקום של האתר שלך ב- Google, עכשיו אתם רק צריכים לנסות אותם ולהישאר עם האחד המתאים ביותר לצרכים שלך. עם איזה מהם אתם נשארים? האם אתם מכירים עוד כלי חינם?

עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך
כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק? בעלי עסק חדש? חושבים איך להתחיל למתג אותו ולדאוג לו לנוכחות במדיה החברתית? הנה כמה טיפים

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית עבודה בשיווק דיגיטלי היא עבודה שמאפשרת גמישות רבה ובפעמים רבות ניתן לעבוד בה

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק? בתקופה האחרונה אנחנו שומעים רבות את המונח "מיתוג", בעיקר בתחום העסקי. אז מהי החשיבות של