איך לקדם אתר בגוגל

איך לקדם אתר בגוגל – 5 טיפים כדי לבצע מיד

רוצים לדעת איך לקדם אתר בגוגל ? SEO ON PAGE הוא הבסיס והדבר הכי חשוב מכוון שגוגל קורא אותנו קודם כל שם. הוא בודק את איכות האתר והסידור בתוכו. אם יש לנו אופטימיזציה טובה, יעזור לנו להתקדם למעלה בתוצאות חיפוש. אתם יכולים לבצע את ה5 טיפים לקידום אתרים האלו ולשפר את העמוד שלך במידי.

איך ניתן לקדם אתר מהר?

כותרות משוכפלות

המנע מכותרות משוכפלות כדי למנוע תחרות בין העמודים שיש בכל האתר שלך. כאשר גוגל מוצא הרבה כותרות הוא לא יודע, או יותר נכון להגיד: קצת קשה לו לזהות מה העמוד שאתה באמת רוצה לקדם ומציע למשתמש.

תגיות בכתובות

נסה להוסיף מילות מפתח, בכתובת של הקישור וגם בALT  של תמונות. זה יעזור לגוגל יותר לכוון את האתר שלך למעלה ולדעת על מה הוא מדבר, אל תשכחו שהרבה אנשים עושים חיפוש לפי תמונות גם. או תופיעו במקומות הראשונים, יכול להיות טוב לא?

תגיות מטא META

וודא שהתגיות מטא מתארות טוב את התיאור של העמוד, לכל עמוד בנפרד, שלא יהיה מצב שאתם שים אותה תגית בכל האתר. בנוסף תנסו לכתוב משהו שם שימשוך את הקור או המשתמש שמחפש. בעקיפים או ישיר יש לזה השפעה על הCTR, אתם יכולים לראות את זה ב: מדריך SEO למתחילים.

כותרות האתר

בשום אופן לא לעבור את ה70 תווים בכותרות של העמודים, חשוב מאוד לכלול את מילת המפתח כדי לתת לגוגל ומנועי לחיפוש אחרים(מה?) להבין על מה האתר שלך מדבר, מיותר להגיד שלא כדאי לשים כותרת "מכירת חולצות" כאשר אתם מוכרים מכנסיים.

מהירות טעינה

הקפד שהאתר טוען בפחות משלוש שניות, כדי למנוע אחוזי נטישה ממנו, ולשפר את הנוכחות במנועי חיפוש. כאשר משתמשים עוזבים מהר מאוד את האתר שלך, גוגל קולט את זה ומשם מסיק מסכנה שהאתר שלך לא רלוונטי למשתמש וככה אתה לאט לאט יורד במיקומים.

שירותים מקצועיים

– זה חלק קטן ממה שאפשר לעשות כדי לדעת איך לקדם אתר בגוגל, מקווים שהמידע הזה יעזור לכם, תמיד אפשר לשכור שירותי מקצועיים יותר כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל.

טיפים לקידום אתרים