מדריך SEO למתחילים ב -2017

המאמר המושלם המספק כלים לקידום אתרים למתחיל בתחום.

מדריך SEO

 

לשלוט ביסודות של SEO הוא ביכולת של כל אדם, ללא קשר למקצועם או ידע קודם על הנושא, מסיבה זו החלטתי לכתוב מדריך SEO מקיף למתחילים. זאת  כדי לסייע להם למקם ולהגדיל את האתר שלהם במנוע החיפוש של גוגל.

כדי להקל על הגישה של ה- מדריך SEO , אני ממליץ להשתמש בתפריט הניווט כך תוכלו לעבור ישירות לנקודה שבה אתם מעוניינים לקרוא.

במדריך SEO למתחילים זה תוכלו למצוא:

 

  1. מה זה SEO ולמה זה כל כך חשוב.
  2. אדריכלות אינטרנטית.
  3. WPO. (אופטימיזציה של ביצעוי האתר)
  4. SEO בדף.
  5. SEO מחוץ לדף.
  6. בלוגים של קידום שאתה חייב לעקוב.

 

מה זה SEO?

המילה באה מן אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO, שזה בעצם צורה של חשיפה למותג שלך, שירותיך או מוצריך במנוע החיפוש גוגל, ובכך למשוך מבקרים לאתר בכדי להפוך אותם למכירות או לקוחות.

לSEO  יש מילים נרדפות כמו "קידום אתרים" או "מיקומים במנועי חיפוש"

למה זה SEO כל כך חשוב?

ישנן סיבות רבות מדוע SEO חשוב עבור כל אתר אינטרנט או בלוג, אבל כאן אני נותן לך את החשובים ביותר:

מנוע החיפוש גוגל הוא המקור העיקרי של מבקרים בעולם.

90% מהמשתמשים לא עוברים לדף 2 של גוגל, זה קריטי שהעמוד שלנו יגיע לדף 1 של גוגל.

בישראל למעלה מ -98% מהחיפושים נעשים במנוע החיפוש של גוגל.

4 עמודי יסוד של SEO

 

למרות שגורמי SEO הם מאוד הפכפכים ישנם ארבעה עמודי יסוד מאוד חשובים ואלה יהיו מכריעים בשיפור המיקום שלנו בגוגל:

אדריכלות אינטרנטית

בכל אתר או בלוג יש מבנה של תיקיות או ספריות ומערכת יחסים בין האלמנטים שמרכיבים אותו, ולכן חשוב מאוד לבחור מבנה שהוא ברור ועקבי.

אם אנחנו רוצים לבנות בית, אין ספק שאנחנו בוחרים את החומרים הטובים ביותר כדי לעשות את זה, אנחנו צריכים לעשות את אותו הדבר כאשר אנו יוצרים דף אינטרנט.

האלמנטים של הבית הם חדרי שינה, סלון, מסדרון, חדר אמבטיה, מטבח, וכו ', ובתוכם יש סוגים שונים של רהיטים המקיימים קשר ישיר לחדר היכן הוא נמצא, ובעקיפין עם חדרים אחרים. זו אותה הדרך בה אנו צריכים לחשוב באתר.

הדרך הטובה ביותר לעשות את העיצוב הזה היא להשתמש בעיפרון ונייר.

 

WPO  – אופטימיזציה של ביצועי האתר

סט של פעולות וטכניקות שיעזרו לנו לשפר את מהירות טעינת הדפים שלנו ולהפוך אותם למהירות ויעילות יותר.

אילו היבטים משפיעים על המהירות של טעינת דף אינטרנט או בלוג ?

  • בחירת חברת אחסון. אני מחשיב אותו מפתח מאוד חשוב, והיכן 2 גורמים חשובים מאוד מעורבים;
  • זמן תגובת השרת. מהרגע שאנחנו עושים את הבקשה לאתר אינטרנט, כמה זמן עובר עד שהבקשה מגיעה שרת האינטרנט שלנו, היבט זה הוא מפתח, ראיתי כבר שרתים שזמן התגובה הזה הוא מעל 2 שניות(אין לכם מושג איזה הבדל זה שניה).
  • משאבים המוקצים לאתר האינטרנט שלך. הזיכרון ומעבד של השרת משפיעים על מהירות טעינה לטובה ולרעה. טעות נפוצה היא לשכור את האחסון הזול ביותר שיש ולא לעמוד בדרישות של האתר או בלוג שאתה בונה.
  • ערכת נושא או תבנית. לפני בחירת נושא עבור כמה נחמד זה בגלל שאתה אוהב את העיצוב, מנתח מהירות הטעינה שלה עם Google Page Speed. זהו פשוט כמו ניתוח הגרסה המקוונת של ספק או יצרן של התבנית.

 

בחירת ערכת עיצוב. לפני בחירת ערכת עיצוב בגלל שהוא נראה חמוד ויפה זה נחמד, אבל ממליץ לך לנתח את מהירות הטעינה של הערכה עם Google Page Speed. זהו צעד פשוט, אתם נגשים לDEMO של הערכה ועושים לו בדיקה.

איך אני יודע אם מהירות הדף האינטרנט שלי תקין?

אני תמיד אומר ש PageSpeed לנייד מעל 60 זה בסדר, אבל יותר מ -70 הוא מותאם היטב.

זהו גם עבור גרסת המחשב מהירות עמוד מעל 70 זה בסדר, אבל מעל 80 הוא מותאם היטב. כאן אני משאיר צילום מסך של האתר שלנו, אתה יכול לראות שזה אפשרי לייעל היטב Pagespeed של Google.

 

בחירת תוספים

עזוב את המיתוס השקרי שאם יש לך תוספים רבים הולך להיות לך טעינה רעה. במקרה שלי יש באתר הזה 24, ואיך שאפשר לראות האתר מותאם במיוחד.

היבטים לשקול:

  • אין להתקין תוספים ממקור לא מוכח.
  • אין להתקין תוספים אם זה לא מעודכן יותר משנה.
  • בחר רק את התוספים שאתה צריך עבור פרויקט.
  • בסופו של דבר מדובר בבחירת גםתוספים טובים ואיכותיים, ולא את הכמות שהתקנת.

מדריך SEO למתחילים

 

תמונות

לגבי התמונות אני נותן לכם כמה המלצות:

  • עשה שימוש בתמונות תמיד בגודל המדויק שיוצג. יותר מפעם אחת ראיתי לוגו ששוקל Mb1 עם ממדים של 2000 × 3000 פיקסלים, כאשר מוצגים למעשה ב 200 × 300 פיקסלים.
  • בצע דחיסה של כל וכל אחת מהתמונות. צריך לדחוס את מירב התמונות באתר או בבלוג שלך.

כאן ב- מדריך SEO למתחילים , למשל, תמצא האינפוגרפיקה של 800 פיקסלים לרוחב על ידי 4075 פיקסלים לגובה, אם אני אומר שזה שוקל רק 200  קילו בייט, היית מאמין לי?

 

אופטימיזציה של CACHE

הCACHE הוא חשוב מאוד כדי לשפר את המהירות שלנו ולייעל את חלק של הWPO. פעל לפי ההמלצות של הוידאו כאן וכך אתה יכול לייעל את הCACHE עם תוסף Cache בשם W3.

היבטים אחרים שיכולים לעזור לנו לשפר טעינת מהירות

  • להפחית את מספר הבקשות פנימיות וחיצוניות שנעשו על ידי אתר האינטרנט שלנו.
  • לשכור שרות CDN.
  • דחיסת קוד של stylesheets ו- JavaScript.

 

SEO ON PAGE

מה זה SEO ON PAGE ?

 

SEO ON PAGE היא אוסף של טכניקות העוזרות לייעל את אתר מול מנוע החיפוש של גוגל מבלי לאבד את הראייה של המשתמש שהולך לגשת לתוכן. אופטימיזציה זו בדף האינטרנט שלנו לא רק שמטרתה להשיג את המקומות הראשונים בגוגל אלה גם לעשות את זה נוח למשתמש שגולש באתר שלנו וכך למשוך אותו יותר זמן ולהגיש לו תוכן מעניין יותר. אתם יכולים לקראו את המדריך אופטימיזציה לאתר שכתבנו לפני כמה ימים כדי לקבל יותר מידע. כדי לעשות קידום אתרים בגוגל מוצלח צריך להיות מאוד יסודי ודייקן בביצוע של זה.

מחקר מילות מפתח

בחר מילות מפתח שיכולות למשוך מאות או אלף ביקורי בלוג. לשם כך נצטרך מחקר של נישה וניתוח של התחרות, ולאחר מכן נבחר מילות מפתח על סמך שני מאפיינים; מספר ביקורים ומידת התחרות, עדיפות שיהיה נמוך או בינוני אם האתר שלכם עדיין חלש וחדש.

הכלים בהם אנו משתמשים:

מתכנן מילות המפתח של גוגל אדוורדס. בעזרת כלי זה תקבל מאה רעיונות למילות מפתח מתוך קבוצה של 5 עד 10 מילות מפתח שאנחנו נראה לו.

Übersuggest. דומה מאוד לכלי הקודם שבה אנחנו יכולים לקבל את השילובים של מילות מפתח שיותר מחפשים.

חוויית משתמש

ישנם גורמים שונים שמשפיעים על הSEO כדי לשפר את חוויית המשתמש, הגורם העיקרי הוא הידוע בתור CTR.

מהו CTR?

האחוז מחושב לפי מספר הקליקים שהתקבלו ומספר ההדפסות בתוצאות החיפוש.

 

המטרה היא לקבל את שיעור הקליקים הגבוה ביותר האפשרי כאשר גוגל מציג את התוצאה שלך.

זמן שהגולש נשאר באתר שלך ושיעור הנטישה הם שני גורמי SEO הכי חשובים חייבים לשקול לשפר את האתר האינטרנט שלנו ואת חוויית המשתמש.

לכן אנחנו חייבים ליצור תוכן תוך התחשבות:

  • המידע חייב לענות על הציפיות של המשתמשים(גולשים), לכן יש עדיפות על תוכן אחד מלא ולא כמה קצרים.
  • הפורמט של תוכן צריך להיות ידידותי ואטרקטיבי, אני ממליץ לך לא להשתמש בפסקאות ארוכות ולהיות ושיהיה עשיר עם תמונות וקטעי וידאו.
  • אם שיעור הנטישה נמוך זה יהיה אינדיקטור איכותי עבור Google כי משתמשים רבים מחפשים תוכן באתר האינטרנט שלך. ונשארים שם.

גורמי עמוד SEO אשר משפיעים על התוכן

 

  1. הכותרת SEO או "כותרת מטא". אחד הגורמים החשובים ביותר ואנחנו חייבים לדעת להגדיר היטב, מומלץ לשים את המילת מפתח הכי ימין שאפשר.
  2. כתובות ידידותיות וקצרות. מניסיוני וכתובות אתרים קצרים ולעניין מקדמות יותר טוב, אז אני ממליץ לך לבחור סלאג או URL עבור המאמרים שלך אשר מורכבים משלושה עד חמש מילות או פחות.
  3. מהירות ההעלאה. טעות נפוצה לרבים היא לייעל את מהירות הטעינה של דף הבית ושל הבלוג, כלומר רק העמוד הראשי, אבל שוכחים את שער העמודים באתר.

Google מנתח באופן עצמאי כל אחד מהדפים הללו ונותנן ציון של מהירות, ולכן חשוב לקחת את זה בחשבון.

  1. חוויית משתמש (משך זמן לכל משתמש, דפים נצפים, שיעור נטישה ו CTR).
  2. פורמט התוכן למשתמש קל ופשוט. כשזה נוח יותר לקריאה קלה ויותר נעים להבין את זה יהיה הרבה יותר קל לתפוס את תשומת הלב של משתמשים.
  3. (PA). גורם מאוד חשוב ומכריע, במיוחד במילות מפתח תחרותיות מאוד. כדי להגדיל את הגורם הזה באתר שלנו אנחנו צריכים קישורים פנימיים וחיצוניים המצביעים לדף.

DA זהו גורם חשוב אבל אבד חשיבות בשנים אחרונות.

  1. תוויות עקבית וקוהרנטית (H1..H6). מניסיוני האישי, Google נותן חשיבות רבה יותר לניהול תוכן טוב באמצעות H1, H2, H3, H4, H5, H6 ותגיות, 3 התוויות הראשונות נפוצות ביותר.
  2. כותרת. ברוב התבניות בבלוג נוטים לחפוף עם H1, שהיא לדעתי הדרך לאופטימיזציה טובה ביותר, יש כמה תבניות ששמות את זה בH2
  3. "תגיות מטה". התיאור יוצג בתוצאות חיפוש של Google שבו אנחנו צריכים לשקול את הדברים הבאים:
  • כלול את מילת המפתח.
  • כלול גרסאות או מילים נרדפות.
  • כלול קריאה לפעולה כדי להגדיל את מספר הקליקים, ובכך להגדיל את שיעור הקליקים.

קישורים פנימיים. קישורים פנימיים חשובים מאוד בSEO בעיקר עבור 4 סיבות אלו:

  • אנו נשדר כוח וסמכות מדפים פנימיים אחרים.
  • הגדילו את מספר הדפים הנצפים לכל משתמש.
  • אנחנו יוצרים תעבורת אינטרנט למאמרים או דפים אחרים.
  • יצירת מערכת יחסים בין דפים שונים של הבלוג או אתר שלנו אשר מרחיב ומשלים את איכות המידע.

צפיפות מילת מפתח. אנחנו חייבים להתחיל מהבסיס אם אנחנו רוצים למקם מונח או מילת מפתח בפרט, זה צריך להיות בתוכן, אבל זה מעלה את השאלה כמה פעמים היא צריכה להיות.

 

אם אתם מחפשים על SEO מדריכים ישנם רבים באינטרנט תשמעו שמילות מפתח צריך להיות לה צפיפות של 1 עד 3%, אנחנו במדריך SEO למתחילים ממליצים שמספר הפעמים שאתה חוזר על מילות המפתח שלך משתנה בהתאם לכמות התוכן, למשל;

 

בפוסט 1,000 מילה חוזרים על מילת מפתח 3 פעמים וזה יותר ממספיק.

בפוסט 2,000 מילים שנוכל לחזור 5 או 6 פעמים על מילת המפתח.

נרדפות ומילים קרובות.

חלק שאני מחשיב את היסוד הוא תוכן כדי לאנדקס עמוד עם המספר הגדול ביותר של מילות מפתח אפשריות. מילה נרדף ומילות מפתח קשורות אחת לשנייה וחשובות כדי לעשות זאת.

לגוגל יש מאגר מילות נרדפות ובסיס נתונים מפרשים של החיפושים דומים שמשתמשים מחפשים. אם אנו נעשה שימוש בו נצליח לכתוב מאמר יותר זורם למשתמש ולא נצטרך להשתמש כל כך הרבה פעמים במילת מפתח.

מילות מפתח הקשורות. המטרה היא למצוא מילות מפתח, הקשורים למונח. זה מאפשר לנו לבנות חיפושים ספציפיים יותר, למשל;

מילות מפתח: חנות בגדים

קשור למילת מפתח: חנות בגדים זולה, חנות בגדים בירושלים.

אילו כלים ניתן להשתמש כדי למצוא מילות מפתח הקשורות אלה?

גוגל עצמו – איך? נתן לכם לגלות לבד =)

הוסף כותרת תמונות וטקסט חלופי (ALT).

טעות נפוצה בעת העלאת תמונה לבלוג הוא לא לתייג ולהוסיף כותרת וטקסט חלופי (ALT טקסט). הכותרת תעזור לשפר את הנגישות והשימושית של התמונה, והשני יעזור לנו לשפר מיקום באינטרנט.

חשוב שלפחות אחת התמונות שנכלול תכיל את מילת המפתח הראשית, ותמונות אחרות עשויות להשתמש במילות מפתח שונות או קשורות.

נטוי ומודגש.

חשוב להדגיש או לעשות קו נתוי למילה כדי לציין לגוגל שהיא חלק חשוב של הטקסט.

מצד שני לא צריך להגזים עם זה כי אולי נפגע במאמר, תכתבו טבעי.

 

הכנס את המילה בתחילה של 100 מילות ראשיות והמסובב של התוכן.

גוגל נותנת חשיבות רבה בתחילה והסיום של התוכן, ולכן חשוב מאוד כי שאתה תוסיף את מילת המפתח, בתחילה והסיום של התוכן.

קישורים חיצוניים.

קישורים חיצוניים הם מאוד מעניינים מסיבות שונות;

  • הם עוזרים לנו, משלימים את המידע במאמרנו עם בלוגים אחרים.
  • מסייעים לGoogle כדי לזהות את התוכן לפי מערכת היחסים שיש לנו עם אתרים אחרים.
  • אנו יוצרים קשרים עם אנשי מקצוע אחרים.

הימנע תוכן משוכפל.

מאוד קל ליצור תוכן משוכפל בבלוג או אתר, היא עשויה להיווצר כמעט מבלי לשים לב. היבטים שעלינו לשקול:

  • כל דף או מאמר סטטי אתה שרוצה לפרסם ב- Google עבור האינדקס חייב להיות לה "כותרת מטא" ו "תיאור Meta" שונה ומקורי.
  • אם הבלוג מפרסם רק כותב אחד רצוי כי הדף של המחבר אינו מתאנדקס.
  • התוכן שתפרסם בבלוג תמיד חייב להיות מקורי ולא צריך להתפרסם באתרים אחרים, ולא יפורסם במקום אחר בעתיד.
  • לעולם אסור בבלוג לאנדקס תגי אינדקס כי הם לעתים קרובות עושים בעיות מקור של תוכן משוכפל אם לא נעשה שימוש יודע כמו שצריך.
  • במקרה של שימוש תוויות חייב להיות מוגדר 2 או 3 מקסימלית לכל קטגוריה ולנסות להשתמש במספר הקטן ביותר האפשרי של אותם, ואף פעם לא לבלבל תוויות וקטגוריות, כי אם לא אנחנו ניצור תוכן משוכפל.

404 באגים.

אנחנו צריכים להסיר קישורים שבורים מהאתר שלנו, הן פנימיים וחיצוניים. אם באתר שלנו יש קישורים שבורים זה יפגע בחוויית המשתמש.

ישנם כלים רבים כדי לנתח קישורים שבורים אבל אחד הפשוט וקל לשימוש הוא ScreamFrog.

SEO OFF PAGE

כשאנו מדברים על SEO OFF PAGE מתכוונים לרשתות חברתיות ובניית קישורים. כאשר אנו מבצעים החלפת קישורים, חשוב שהלינק שאנחנו מקבלים יהיה איכותי וקשור לנושא של האתר. גוגל היום יותר חכם ויודע לזהות את הדברים האלה, ככה שאם יש לכם אתר של נעלים אתם יכולים לקשר לבגדים, לספורט או משהו דומה אבל לא לשחייה. חשוב גם לדעת מה האיכות והדרוג של האתר שאנחנו מקבלים ממנו את הקישור תזכרו שעדיף קישור אחד מאתר חזק ולא 20 מאתרים חלשים.

כאשר אתם כותבים פוסט מעניין או יש לכם משהו שווה או פשוט רוצים לעדכן את המשתמשים. תעשו את זה גם דרך רשתות חברתיות, זה לא משפיע ישר למיקום של האתר אבל יש לזה תופעה עיקפית.

בלוגים מומלצים

MOZ – Semrush – Ahref

עכשיו הגעתם לסוף מדריך SEO למתחילים , מקווה שהידע הזה יעזור לכם לקדם את האתר והבלוג שלכם.

אם אהבתם אתם יכולים לשתף עם חברים.