מה זה בכלל קידום אתרים אורגני ?

אם תסתכלו טוב על מבנה תוצאות החיפוש בגוגל, תראו שהם מחולקות לשלושה חלקים. החלק העליון, החלק הצדדי והחלק האמצעי הגדול (בכחול). החלקים העליונים והצדדים הינם תוצאות ממומנות. משמע, פרסומות של חברות שמשלמות לגוגל על מנת שיציגו אותם. לעומת זאת, על התוצאות בחלק האמצעי והגדול אין שום דרך להשפיע בתמורה לכסף לגוגל. ולשם כך הן נקראות "תוצאות אורגניות". תוצאות שמיקומם נקבע אך ורק ע"י האיכות שלהם ומידת הרלוונטיות שלהם. ובכל זאת איך אפשר להשפיע עליהם? או, פה אנחנו נכנסים באנר ישראל מוכרת בתחום והיא אחת החברות קידום אתרים מובילות. בעזרת הרבה עבודה קשה של אנשי מקצוע עם הרבה מאוד נסיון, אפשר להביא את האתר למידת הרלוונטיות הרצויה, ולגרום לגוגל להבין שהאתר שלך. הוא האתר המתאים ביותר למילות חיפוש הרלוונטיות.

מחקר מילות מפתח ומחקר מתחרים.


קידום אתר בגוגל דורש קודם כל עבודת מחקר. אנחנו מתחילים עם מחקר מילות מפתח מעמיק ומגיעים ביחד למספר מילות מפתח שאנחנו רוצים לעבוד עליהם, מילות מפתח שיש להם רלוונטיות גדולה לאתר שלכם ונפח חיפוש גבוה. חשוב להבין שמילות מפתח  מתחלקות לפי נפח חיפוש וכמות התחרות.. אבל ביחד אנחנו מוצאים את האיזון הנכון ומגיעים למספר מילות מפתח שיהיו נכונות לכם ויביאו מספר גולשים גבוה לאתר מדי יום. לאחר מכן אנחנו צריכים לעשות מחקר מתחרים ולהבין קודם כל איך הם הגיעו למקומות הראשונים (אם הם הגיעו לראש תוצאות החיפוש כנראה שמשהו  הם עשו נכון). ולאחר מכן איך אנחנו עוקפים אותם.

חברות קידום אתרים מובילות

עבודה על ידי חברות קידום אתרים מובילות


בפשטות, להרים את האתר שלך לראש תוצאות החיפוש של גוגל יודעים קצת חברות קידום אתרים מובילות כמו באנר ישראל. ולמה זה כזה חשוב? פשוט מאוד, היום רוב החשיפה האינטרנטית נמצאת בגוגל.. ואני חושב שאפשר כבר להגיד שרוב החשיפה בכלל, למטרות עסקיות, נמצאת בגוגל. ובגלל זה חברות ענק מתחרות על מקומות ראשונים בראש תוצאות החיפוש של גוגל כבר שנים.. ולרוב הן משלמות סכומי עתק כל חודש על מנת לשמור על המקומות האלו. ואין ספק שזה משתלם להם, המקומות האלו מביאים להם לפעמים גם אלפי כניסות ביום. וכשאתר בנוי נכון גם מבחינה שיווקית, אלפי כניסות ביום האלו הופכות בקלות ללקוחות, קונים, מתעניינים וכו' באנר ישראל הינה חברת קידום אתרים שמתמחה בקידום אתרים אורגני בגוגל, ולעומת חברות הענק, אתם לא תצרכו להוציא סכומי עתק כל חודש.

 אז למה דווקא אצלנו ?


להיות מקדם אתרים משמע לפצח את הנוסחא של מנועי החיפוש הגדולים ולפעול לפיה, משמע להביא את האתר לא רק לראש תוצאות החיפוש אלא להיות באמת להביא אותו לרמת איכות שתהיה יאה לגולשים, משמע להיות כל הזמן על היד על הדופק על עדכונים באלגוריתמים של מנועי החיפוש ולדאוג שהאתרים שלנו לא יורדים מהמקומות הראשונים .באנר ישראל הינה חברת קידום אתרים מקצועית אם מספר לא קטן של הצלחות, מעבר לזה מכיוון שאנחנו מתמחים בקידום עסקים קטנים, אנחנו גובים בהתאם לתקציבים של עסקים קטנים ומתאימים לכל עסק את החבילה המתאימה לו. בכל מקרה, אין מצב שלא תקבלו את התמורה לכסף באחוזי הצלחה.

 אוקיי, איפה מתחילים ?
אם השתכנעתם שאנחנו החברה בשבילכם, עשיתם את הבחירה הנכונה... בבקשה מלאו את הפרטים שלכם בטופס למטה ונציג שלנו יתקשר איתכם בהקדם האפשרי על מנת למצוא לכם את החבילה המושלמת בשבילכם, ועל מנת להרים את אחוזי ההצלחות של העסק שלכם בצורה משמעותית מאוד.

איך קידום קשור לרשתות חברתיות ?


אין ספק שרוב האנשים שמחפשים מענה עסקי או מוצר כלשהו, יפנו למנועי החיפוש. וזאת גם עובדה שגוגל הוא האתר הנצפה ביותר בישראל. אך אולי תתעניינו לדעת שפייסבוק הוא האתר השני הנצפה ביותר בארץ, מה שאומר שכנראה מסתובבים שם הרבה מאוד גולשים, והגולשים האלו הם לקוחות פוטנציאלים לכל דבר. אנשים נוטים להסתובב הרבה ברשתות חברתיות, וקוראים הרבה. קידום ברשתות חברתיות הוא ללא ספק קידום איכותי, שחוץ מהעובדה שאנשים קוראים ברשתות החברתיות, אם כתוב על האתר שלך ברשתות החברתיות הללו, גוגל רואה את זה בתור דבר טוב.. כאילו הם מצביעים על זה שהאתר שלך איכותי.

מה אתם כבר עושים עם הרשתות החברתיות שיועיל לנו ?


מה שאנחנו עושים בתור חברות קידום אתרים מובילות זה בעצם יוצרים תדמית לעסק באינטרנט. אתר איכותי הוא בהחלט הבסיס לתדמית של העסק באינטרנט, אבל מעבר לזה צריך להפיץ את התכנים והמידע על העסק בכל רחבי האינטרנט, במקומות איכותיים שמנועי החיפוש מעריכים גם. ברגע שאנחנו מנהלים בלוגים ברשתות חברתיות, והבלוגים האלו מתעדכנים עם מידע רלוונטי ומאמרים איכותיים על נושא העסק שלכם. יותר ויותר אנשים מכירים את שם העסק, וכשהם יתקלו בו הם ידעו שהם מתעסקים עם אנשים מקצועיים ולא סתם עוד חברה


איזה סוגים  של רשתות חברתיות יש ?


אם מתסכלים על רשתות חברתיות מובילות בעולם, יש לנו את Facebook, Twitter, Blogger, MySpace, Tumblr  שהם העיקר, והם מהוות אחוז גדול מהכניסות גם בישראל. ואם להסתכל על רשתות חברתיות שיותר רלוונטיות לארץ שלנו, יש לנו אתFacebook, Tapuz, cafe.theMarker,Youtube, שהם בעיקר איכותיים.. הרשימה היא ארוכה וצריך להבין שצריך להתמקד בכמה מסויימים, באנר ישראל מכירה את תחום הרשתות החברתיות היטב, ויודעת בדיוק באילו כדאי להשקיע, אילו יחזירו גולשים איכותיים לאתר שלנו ואילו יעשו את זה פחות.

בסדר השתכנעתי, עכשיו מה.. ?


אם באמת השתכנעת שאנחנו החברה המובילה בשבילך ושאתה מוכן להעלות את חשיפת העסק שלך לרמות חדשות. אנחנו נשמח לקבל אותך בתור לקוח שלנו ונבנה ביחד את החבילה המושלמת בשביל. אנא מלאו את הטופס למטה ונציג שלנו יתקשר איתכם בהקדם האפשרי.