חברת קידום אתרים לטובת קידום נכון ויעיל.

למה אנחנו צריכים חברת קידום אתרים לטובת שיפור ההמרות בעסק שלנו? הביטוי במקור מתייחס לקידום אתר ללא תשלום עבור באנרים או מודעות PPC בגוגל. הקידום מתבצע בעזרת קישורים נכונים בין אתרים באינטרנט, פתיחת בלוגים, כתבות והרבה תכתובת ברשת מה שגורם לגוגל, במידה והדבר נעשה נכון, לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש הרלוונטיות שתואמות את הביטוי שחיפשנו ואתר התוכן באתר.

איזה חברה לבחור לטובת הקידום אתרים?

חברת קידום אתרים לטובת קידום אורגני הוא מוצר שאנשי מכירות מאוד אוהבים, יודעים למה? כי זה בעצם קידום אתרים בחינם!  זה בלי תשלום לגוגל, למודעות או לחברה עבור בניית קמפיין עם דף נחיתה משולב טופס חכם.

חברת קידום אתרים

אבל האמת היא הפוכה לחלוטין - קידום אתרים אורגני הוא עסק מאוד יקר ובניגוד לקמפיין PPC לא תמיד יש תוצאות מיידית, לעיתים נדרש בעל אתר להשקיע חודשים רבים על מנת להתברג למיקומים טובים בגוגל על ביטויים רלוונטים לעסק שלו.

אז הנה הסוד הגדול של קידום אתרים אורגני, מה שאיש המכירות לא יודע ומומחה לקידום אתרים לא יספר: "זה משתנה מאתר לאתר כמו מעסק לעסק". הכוונה מאוד פשוטה, ישנם תחומים ברשת האינטרנט בהם קידום אורגני מסורתי (רשתות חברתיות, בלוגים וכו') יפיק תוצאות מייד ורווח כספי שניתן למדוד אותו - דוגמא טובה לכך היא הגולשים הצעירים ברשת האינטרנט אשר מהווים את הנפח המרכזי אליו מכוונים המפרסמים את המוצרים שלהם, טלפונים חכמים, בגדים, תמרוקים ומה לא.

מצד שני, כאשר אנחנו מדברים על בניית אתרי מכירות וסחר - קידום אורגני עלול לחבל במאמצים  ארוכי הטווח שלנו ליצירת מותג אישי באינטרנט! כן, זה נכון לחלוטין. אם אנחנו מעוניינים בתוצאות חזקות וארוכות טווח במנועי החיפוש.

עלינו להבין כי קמפיין PPC המביא תנועה רבה לאתר בזמן קצר הוא עסק יקר כלכלית, אם אנחנו מעוניינים לשלב קידום אורגני ביחד עם זאת - עלינו לדאוג ולאזן את התנועה ואת ההשקעה בזמן וכסף בשתי התחומים.

בדיוק כמו קהל הגולשים של אתרי אינטרנט, גם מנוע החיפוש של גוגל שם לב לדברים מוזרים וחריגים.

בואו לרגע נשווה את האתר לחנות אמיתית... תודו שזה היה נראה לכם מוזר מאוד אם חנות מצליחה המשקיעה המון בפרסום פתאום הייתה מציגה מדפים ריקים מתוכן לחודשיים שלמים! ואז חוזרת לפרסם בתקציב ענק...

האם אתם כצרכנים הייתם מרגישים שהמותג הזו, החנות הזו היא משהו אמין? מקום טוב לרכוש בו שירותים ומוצרים?

חברת קידום אתרים זו הדרך הנכונה והיעילה ליצירת תנועה לאתר אינטרנט, בכפוף למטרות ארוכות טווח כמו מיתוג מוצר, יצירת קהל גולשים קבוע - מנועי החיפוש המחקים את ההתנהגות שלנו כקהילות מבינים היטב את שיטת "מפה לאוזן" ויודעים למנף גבוה בתוצאות החיפוש אתרים המציגים תוכן מעניין, שמבליטים את המקוריות שלהם ואת המגוון הרחב של גולשים העושים שימוש באתר.