8 יתרונות בבחירת חברה לקידום אתרים 

חברה לקידום אתרים יכולה להפיק תועלת מסוכנות לעסק שלך, במיוחד לטווח הארוך. וגם אם רק יש לך סכום קבוע של כסף תקציב השיווק שלך, רוב חברות קידום אתרים יכולים לייצור תוכנית שמתאימה בטווח המחירים שלך. אבל זה מעורפל. בואו נסתכל על הסיבות האמתיות, שבגינם חברה תחתום על חוזה עם סוכנות קידום אתרים – גם אם לחברה כבר יש מחלקת השיווק!

אלו הן שמונה הסיבות החשובות ביותר, וכולם מסייעים לעסקים להרוויח יותר.

חברה לקידום אתרים

ניסיון רב בשיווק אינטרנטי

ניסיון הוא אחד הסיבות הגדולות למה כל כך הרבה חברות עושות מיקור חוץ לקידום האתר שלהם. באופן קולקטיבי, המשווקים אשר עובדים בסוכנות קידום אתרים יודעים מה הם עושים. גם לאחר שינויים גדולים בתעשייה, הם יכולים במהירות ובקלות ללמוד את הנקודות החשובות של ה-SEO על ידי עבודה עם האנשים סביבם. כל חברה לקידום אתרים יש מספר מומחים שיודעים SEO מבפנים ומבחוץ. יש חברות, שעשוי להיות אדם אחד או שניים שמנהלים את מחלקת קידום האתרים. ויש חברות קידום אתרים, שלהם יש צוות גדול שמנהל את השיווק באינטרנט ומחויב לסטנדרטים הגבוהים ביותר. בנוסף, הניסיון הקולקטיבי של מקדמי האתרים הנמצאים בחברה אחת הוא גדול הרבה יותר מהניסיון של בן אדם אחד שעובר כפרילנסר. גם אם שכרת שלושה מומחים לקידום אתרים, הם עדיין לא יהיו מסוגלים להתאים את הגודל הממוצע של חברת קידום אתרים, במיוחד אם הם לא עבדו בקידום אתרים למשך זמן רב. בין אם אתה רוצה להפעיל את פרופילי המדיה החברתית הראשונים שלך או להתחרות מול המתחרה הגדול ביותר שלך, הבחירה בחברה לקידום אתרים היא הנכונה, כי בתוך החברות האלה תוכל למצוא פתרונות רבים ויכולות גדולים יותר לסיפוק הצרכים השיווקים שלך.

 

תהליכי קידום מוכחים של חברה לקידום אתרים

אחד היתרונות הגדולים של שימוש בחברה לקידום אתרים היא העובדה כי חברה כזאת היא כבר בעלת ידע וניסיון בתהליכי קידום, הניסיון והלמידה מלקוחות קיימים הוא יתרון משמעותי של חברת קידום אתרים. חברות אלה כבר יודעות את הדרכים הטובות ביותר כדי להשיג תוצאות עבור לקוחות. הם גם הקימו נהלים, בדיקות, ודוחות כדי לוודא שהאסטרטגיות שלהם עובדות הכי טוב בשבילך. במילים אחרות, חברות לקידום אתרים מוכנות כמעט לכל דבר. יכול להיות שלצוות השיווק שלך בחברה ישנם גם תהליכים דומים לשיווק העסק שלך, אבל כאשר אתה קופץ לקידום האתר בגוגל, רוב הסיכויים שבחודשים הראשונים צוות השיווק שלך יתעסק בעיקר בהקמת נהלים ופרוטוקולים לעבודה נכונה, מאשר באמת לקדם את האתר. לכן פנייה לחברת קידום עשויה לחסוך לך הרבה זמן, כאב ראש ולא מעט כסף מכיוון שלחברות קידום כבר יש את הניסיון והידע להתחיל לקדם את האתר שלך מהיום הראשון שסגרת אתם.

עלייה בפרודוקטיביות

אולי אחד היתרונות הגדולים בבחירת בחברה לקידום אתרים היא העלייה בפרודוקטיביות בחברה שתהיה מורגשת מהרגע הראשון. הסיבה לכך פשוטה – פשוט שכרת "עובד" נוסף לחברה לא בכסף רב והוא גם לא בתחום האחריות שלך אלה "עובד" מחוץ לחברה. חברה לקידום אתרים עושה את העבודה שלה בשקט ומחוץ לחברה עצמה ובכך משאירה מקום לעובדים של החברה להתעסק רק בתחום שלהם ללא הצורך בלמידת תחום חדש, קידום אתרים. העובדים שלך ישמחו לדעת כי מישהו אחר מנהל את תחום קידום האתר ולא יצטרכו לדאוג לגבי דוחות שמראים על התקדמות או חוסר התקדמות ויצטרכו לדאוג רק להמשיך את העבודה הטובה שהם עושים.

עלויות נמוכות

מספר חברות קידום אתרים נחשבות יקרות מאד. אבל אפילו למרות המחיר שהם מבקשות לרוב בחירה בחברה כזאת היא עדיפה וזולה יותר מהבאת עובד קבוע לעשות את עבודת קידום האתרים בגוגל. כאשר אתה מביא עובד חדש לחברה אתה צריך לשלם לו מעבר למשכורות גם מסים שונים והטבות שונות על פי חוק, בעיה נוספת עם עובד חדש היא העובדה כי אם הוא לא יהיה טוב יש צורך בפיטורים וגם הם עלולים לעלות לך כסף. לכן, בחירה בחברת קידום אתרים יכולה לחסוך לך כסף כי כאשר אתה עובד עם חברה חיצונית שני הדאגות היחידות שלך הם הסכום הראשוני אותו אתה משקיע ותשלום חודשי לחברה, אין צורך בתשלומים נוספים כמו לעובדי חברה וכאשר רוצים לסיים את החוזה אין צורך בתשלום נוסף כפיצוי.

הגדלת הרווח

אם מדברים על הגדלת הרווח שלך, חברות לקידום אתרים הם אלופים בידע על כמה אתה צריך להרוויח בדיוק על פי כמות ההשקעה שלך ויש להם ידע נרחב בעזרה להגדלת רווחים לחברות. הידע שלהם נובע מהעובדה שעולם השיווק באינטרנט בנוי על סטטיסטיקות וכלים שעוזרים לחברות לקבוע כמה בדיוק תוכל לקבל על ההשקעה שלך. גוגל אנליטיקס היא אמנם התוכנה המובילה אך חברות לקידום אתרים משתמשות במגוון רחב של תכונות וכלים שעוזרות להם לעזור לך להגדיל את הרווח שלך. אנחנו חוזרים לעניין הניסיון שוב מכיוון שחברה גדולה עם ניסיון רב יכולה לעזור לך להגדיל את הרווח שלך כפי שהיא עשתה ללקוחות שלה בעבר. חברת קידום האתרים ממוקדת במטרה של הלקוח להגדלת הרווחים שלו.

אמינות המותג

יש שיגידו שאם אתה לא קיים בגוגל אתה לא קיים בכלל, משפט זה נכון בעיקר כי כאשר לקוח מחפש בגוגל הסיכוי שהוא יעבור מעבר לדף השני במנוע החיפוש שואף לאפס ולכן השאיפה שלך בתור חברה הוא להגיע לדף הראשון כדי לבסס אמינות אצל לקוחות ולהראות להם נוכחות ברשת שתעזור להם עם ההחלטה בקניית המוצר שלך. חברת קידום אתרים בגוגל תציע לך מספר תוכניות שיווק על מנת לבסס את שם המותג שלך ברחבי הרשת, הידע שלהם והניסיון שלהם עוזר להם לעזור לך בביסוס השם שלך אצל גולשים ולקוחות פוטנציאלים. הבחירה בחברת קידום רצינית וגדולה על פני פרילנסר או עובד ייעודי היא עדיפה כי חברת קידום אתרים מגיעה כבר עם הניסיון היכולות והקשרים שהם יצרו במהלך השנים כדי להביא את שם המותג שלך הכי גבוהה שאפשר.

תחרות

ישנה אמרה מאד נכונה היום בעולם קידום האתרים, גם אם אתה לא עושה קידום לאתר שלך רוב הסיכויים שהמתחרה שלך כן עושה. לכן אם אתה רוצה להיות מעל המתחרים שלך גם באינטרנט אתה צריך חברת קידום אתרים חזקה, מנוסה ומקצועית שתפסק לך שירות קידום 24/7. העולם היום הוא תחרותי מאד ולכן נוכחות נכונה ברשת יכולה לעזור לעסקים להיות טובים יותר ומוצלחים יותר מהמתחרים שלהם. נוכחות נכונה ברשת יכולה להגדיל את הרווחים שלך לעומת המתחרים והבחירה בחברת קידום נכונה יכולה להציל את העסק שלך ולרסק את המתחרים שלך. חברת קידום אתרים היא לרוב חברה בעלת כמה מחלקות שהידע הקולקטיבי שלהם עוזרים למותג שלך להוביל על פני המתחיל שלך.

תוצאות ארוכות טווח

הסיבה האחרונה ואולי החשובה ביותר לבחירה בחברה לקידום אתרים היא מעין סיכום של כל הסיבות הנ"ל, חברת קידום אתרים דואגת לך לתוצאות ארוכות טווח שיעזרו לחברה שלך לגדול כל הזמן. אמנם התוצאות האלו לא מגיעות בין לילה, אבל הם מושגות מהר יותר עם חברה מנוסה מאשר פרילנס שעובד לבד. תוצאות אלה גם דורשות עבודה קשה, עולם קידום האתרים הוא עולם רחב וגדול עם שינויים שעוברים עליו כל יום, חברת קידום אתרים מודעת לשינויים האלה ותמיד פועלת במקביל אליהם ובמקביל לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים בתעשייה. חברת קידום אתרים תביא אותך להיות מקום ראשון בגוגל מהר יותר מפרילנסר לכן לפני שאתה חושב לבחור מישהו לקידום המותג שלך ברשת כדי שתבדוק את היכולות של חברות קידום האתרים.