קידום אורגני

כשמבצעים מהלך של קידום אורגני חשוב לקבוע מראש את אסטרטגיית השיווק, כדי לבצע את כל המהלכים על פי השלבים הנכונים והמתאימים לכל עסק וכך להגיע למטרה. כאשר מבצעים את האפיון הנכון לאחר סיעור מוחות משותף של בעלי החברה עם אנשי הדיגיטל, התוצאה היא מקצועית ואפשר כבר לראות בדמיון את התוצאות ואת ההשלכות. הדרך רצופה במהלכים רבים וביניהם גם קידום אורגני שיבסס את מעמדו של אתר האינטרנט העסקי במקום הראוי עבורו בפסגת הרשימה, כאשר מפעילים את מנוע החיפוש של גוגל וגם של מנועים אחרים.

במהלך האפיון בוחנים אנשי הדיגיטל המיומנים את אתר האינטרנט של החברה ויש מצבים מסוימים שבהם הם ממליצים לבצע בניית אתרים לעסקים כיוון שנראותו של האתר הנוכחי אינה אטרקטיבית, אין בו את מלוא המידע הדרוש והוא לא סוחף אחריו לקוחות פוטנציאליים לאור כל החסרונות שלו. לכן כדי ליצור מהפך ולדרבן לקוחות להיכנס לאתר, מומלץ להקים אתר חדש שהוא גם רספונססיבי.

מסלול הגעת הלקוחות בזכות קידום אורגני

בחשיבה העסקית האג'נדה של כל אתר אינטרנט היא לארח לקוחות, להציע להם סחורה שכל חברה משווקת, מייבאת או מייצרת. יש דרכים רבות כדי להניע את הלקוח לפעולה בזכות מבצעים אטרקטיביים, סחורה מצוינת, מחירים הוגנים או זולים, משלוחים מהירים עד הבית ועוד.

לכן החשיבה הבסיסית היא קודם כול לגרום ללקוח להיכנס לאתר האינטרנט החדש שבנינו. אם הוא אוהב ומכיר את המוצרים, הוא יצלול פנימה. אם מדובר לדוגמה בנעליים אופנתיות, הוא ייכנס לאתר זה יראה את הדגמים ואת הצבעים ובסופו של דבר יזמין בקלילות שני זוגות נעליים. למזלו הוא יודע באופן מדויק את המידה כיוון שיש ברשותו נעליים של יצרן זה. אך השלב הראשון היה לגרום לו להגיע לאתר ולכן משתמשים באופציה של קידום אורגני. בטכניקה זו פועלים באופטימיזציה בשנים האחרונות וברוב המקרים מדובר בהצלחה.

אי אפשר לאמוד את פרק הזמן של ההצלחה כיוון שבכל תחום עסקי הדברים מתגלגלים באופן שונה, אך קיימת סבירות גבוהה שהקידום האורגני יסייע לעסק, זה יכול לקרות תוך ימים בודדים, חודש ואפילו שנה אך שיטה זו הוכיחה את עצמה כאחת היעילות ביותר.

קידום אורגני בפועל

האלגוריתם של גוגל מאתר אתרים איכותיים ובהתאם לכך הוא מעלה את רמת הדירוג שלהם. לאתר שיש בו תוכן איכותי ומקורי יש סיכוי רב לעלות לאט לאט ובבטחה מהמקום שבו הוא ממוקם ולטפס במעלה המדרגות לכיוון המקום הראשון.

שימוש בשיטות פרסום נוספות

להגברת האפקט הפרסומי של האתר, אפשר לבחור בשיטות נוספות שגם הן אפקטיביות כמו קידום ממומן שבו קובעים מראש מהו התקציב ומשלמים בפועל לפי ההקלקות. או פרסום בגוגל ופרסום ברשתות החברתיות החזקות כמו פייסבוק, אינסטגרם ורשתות נוספות שבהן מבצעים פילוח של קהל היעד ושולחים מידע לקהל הרלוונטי בלבד, עם קישור לאתר האינטרנט כדי לגרום לקהל להיכנס לאתר וליהנות מההיצע הנרחב של הסחורה המוצעת בו.