אופטימיזציה לאתר – לגרום לגוגל ליפול מאהבה.
היום נכתוב לכם מספר טיפים יעילים כדי לעשות אופטימיזציה לאתר כך תוכל לשפר את המיקום שלך בחיפושים של Google
לפני זמן קצר כתבנו לכם למה להשקיע בSEO והיום אנחנו מביאים לכם משהו יותר חיובי ומעניין. חלק חשוב מהמערך כדי להתקדם במיקומים של Google וזה "אופטימיזציה של אתר"
המצב הוא ככה: חודשים רבים אתה משקיע מהזמן שלך כדי לפתוח אתר בנושא שלך ולדבר עליו כך תמשוך לקוחות ובסוף תצליח במכירות שלך. הוספת מידע, מחירים בשוק, חומרים שמשתמשים, ולבסוף אחרי כל כך הרבה מחקר החלטת להתחיל להכניס את התוכן באתר שלך. אבל עכשיו יש בעיה: אף אחד לא נכנס לאתר שלך.
כן אנחנו יודעים כמה מעצבן זה לפתוח אלף חשבונות, לשלם לשרת לדומיין כדי שבסוף גוגל אנליטיקס יגיד לך שביקרו באתר שלך 2 אנשים בשבועיים אחרונים. אבל אל תדאגו חברים באנר ישראל כאן כדי לעזור לכם, באו נדבר על איך אופטימיזציה לאתר יכול לעזור לקידום האתר שלך בתוצאות המנועי חיפוש (סתם, לא מנועי חיפוש, רק גוגל. מישהו משתמש במשהו אחר?)
כדי להסביר לכם מה כל העניין של אופטימיזציה נעשה את זה פשוט: האופטימיזציה של אתר זה כל מה שאתה יכול לעשות כבן אדם כדי שגוגל פשוט יחבב אותך קצת יותר. כך כאשר מישהו אחפש משהו שקשור לעסק או אתר שלך ימצאו אותך ממוקם הכי למעלה שיש בתוצאות החיפוש.
אם תחפש באינטרנט, אתם תמצאו הרבה "מומחים לSEO" כאילו מדובר במדע מוכח על נייר. אנחנו לא, לא מתכוונים לספר לך איך האלגוריטם של גוגל עובד, למה? כי זה לא באמת יעזור לך. התיאוריה שלנו היא "כדי למנוע שיגנבו ממך, רק צריך לסגור את הדלת. לא חייבים לדעת איך המנגנון עובד."
אז אתה בטח שואל את עצמך "למה שאני אקרא את המאמר הזה ולא אלף אחרים שמסתובבים באינטרנט?" התשובה היא פשוטה, אנחנו משתמשים בתמונות מצחיקות במאמרים שלנו. זהו.
עדיף שנתחיל…
מילות מפתח
הדבר היחיד שנצטרך להסביר לכם תאורטית זה הביטוי "מילת מפתח" מכוון שאתה תצטרך אותם כדי לעשות את כל מה שדרוש כדי לתת תוצאות טובות. כל היתר, זה מעשי.
נתחיל מהבסיס, כדי להצליח עם קידום אתרים בגוגל צריך לדעת בעיקר מה זה מילת מפתח. מילת מפתח זאת המילה שאתה כותב במנוע חיפוש(אמרנו גוגל?) כדי לקבל תוצאות שעוזרות לך למצוא את מה שרצית.
אז אם למשל אתה רוצה לדעת כמה כריסטיאנו רונאלדו מרוויח אתה רושם בגוגל "משכורת כריסטיאנו רונאדלו" המילים האלה הם בעצם המילות מפתח שלך.
כאן אתה צריך לדעת שתי דברים, כדי לעשות אופטימיזציה לאתר שלך מצד אחד מילת מפתח לא חייבת להיות רק מילה אלה הרבה מילים אבל מצד שני כשאתה כותב את התוכן שלך תדע בראש מה הולכת להיות המילת מפתח שלך זאת שאתה רוצה שימצאו אותך, מכוון שהיא צריכה להופיע הרבה פעמים בתוכן של האתר שלך.
אבל, איך לדעת איזה אופטימיזציה למנועי חיפוש לעשות?
כדי לעשות ולהתחיל לעשות אופטימיזציה לאתר יש כלי של גוגל חינמי של גוגל הנקרא "מתכנן מילות מפתח"
שם אתה יכול למצוא רעיונות למילות מפתח.
מצאתי אל המילת מפתח, מה עכשיו?
כדי לענות לשאלה הזאת אנחנו יכולים להסתמך על MOZ, אחת החברות עם יותר הכרות בנושא. אם הולכים לפי המדריך למתחילים שלהם, ישנה טבלה קטנה שאומרת כמה פעמיים מילת מפתח צריכה להופיע בכל המאמר שלך. באו נבדוק:
בכותרת H1
חייב להופיע לפחות פעם אחת, עדיפות לתחילת הכותרת. קח בחשבון גם את אורך הכותרת, מכוון שגוגל לא מציגה כותרות עם יותר מ70 תווים(כולל מרווח) וזה יכול להסתיר את הכותרת ולא להציג את מה שאנחנו מתכוונים.
קחו בחשבון גם שאם המאמר משותף בפייסבוק הוא יציג רק 94 תווים.
מחפש לקדם את האתר שלך? הלקוחות שלך כרגע בורחים לך… |
כתובת
חייב להופיע פעם אחת ושיהיה הכי קצר ככל האפשר. גם מוצג בתוצאות החיפוש של Google לכן אם מוצג המילת מפתח בכתובת אנחנו נשכנע את גוגל שאכן מדובר במה שאנשים מחפשים. תמנע בשימוש של תאריכים, לא תורמים לכלום ומאריכות סתם את הכתובת.
בכותרות H2
לפחות פעם אחת מהכותרות המדוברות H2
בגוף המאמר
MOZ אומרת שלפחות 3 פעמים לאורך על המאמר, YOAST מדברת על 1% של כמות המילים וכך וכך יש עוד הרבה דעות לגבי העניין הזה. מזכיר לי את התמונה של השמלה הכחולה שכל אחד ראה בצבע אחר.
אנחנו בבאנר ישראל מעדיפים להקשיב למה שמט קוטס יש להגיד (הוא סתם מנהל מחלקה של webspam של Google)
בכללי מה שהוא אומר שחיזור אחרי המילת מפתח לא בהכרח עוזר, תשתמש במה שאתה צריך, אבל לא בכוח, אל תשתמש במילת מפתח יותר ממה שהמאמר צריך את זה.
בתיאור האתר
כדי להבהיר משהו, שמילת המפתח תופיע בתיאור לא נכלל בתוך האלגוריטם של גוגל כדי לעלות מיקומים, אבללללללל, התיאור הזה הוא מה שהלקוח יראה כאשר יעשה חיפוש על המוצרים שלך מתחת לכותרת של האתר. לכן לראות שם את מילת המפתח יראה יותר מעניין ללקוח וגם גוגל מדגיש את זה, תזכרו לא לעבור את ה156 תווים.
בתיאור התמונה
הרבה שמים תמונות בלי תיאור בחשיבה שזה לא פוגע באופטימיזציה של האתר, שגיאה קשה. הכנס את המילת מפתח שלך לפחות בתמונה אחת, וכך אתה מבצע לה אופטימיזציה אוטומטית, אם אתה לא יודע מה זה טקסט חלופי… חכה למאמרים הקרובים.
טקסט מודגש
הרבה מומחים של אופטימיזציה לאתרים מאשרים שהדגשת הטקסט עוזרת למקם מילת מפתח יותר גבוה, הרבה אומרים שזה לא משפיע. הדעה שלנו? אף אחד לא אומר שזה פוגע, אז למה לא לשים?
מחוץ למילת מפתח
- תשים תמיד לפחות תמונה אחת במאמרים שלך, לא רק תוכל להוסיף טקסט חלופי אלה יהיה לך יותר לידים למאמר, ותוודה שהשם של התמונה אכן זה משהן יותר טוב מ"סתם תמונה".
- מהירות האתר חשובה כדי לשפר מיקומים בגוגל, כדאי לקווץ תמונות ניתן להיעזר באתרים כמו kraken.io. לבדוק את הקוד HTML וCSS חשוב גם כן.
- תוודא שהמילת מפתח תופיע לפחות פעם אחת בתחילת המאמר.
- אף פעם אל תעתיק תוכן מאתרים אחרים(רק עם זה ציטוטים) Google אוהב טקסטים חדשים ומקוריים (אולי מה שאני כותב כרגע יאהב ?) לכן עדיף תמנע מלהעתיק תוכן מאתרים אחרים.
- תשתמש בקישורים יוצאים לאתרים אחרים, כן לפעמים לא צריך לעשות החלפת קישורים כדי לתת למישהו לינק.
- תשתמש בקישורים פנימיים באתר שלך, למאמרים אחרים, לעמודים וכו'. תוודא שאתה משתמש במילת מפתח באנקור של הקישור.
- תכתוב מאמרים עם לא פחות מ300 מילה – מה נעשה? מאז פנדה יש לנו דלקות באצבעות.
- תמונות מצחיקות תמיד עוזרות למאמר, זה לא קשור לנושא של אופטימיזציה לאתר אבל זה מידע שיכול להיות לך שימושי (מה??)
- אם אין לך רעיונות על מה לכתוב במאמרים שלך Google Trends הוא כלי מצוין כדי לעזור לך בזה, מציג לך תחומי עניין כרגע באינטרנט.
- לאחרון חביב תמיד תזכור שאתה כותב מאמרים לאנשים ולא לגוגל, לעשות אופטימיזציה לאתר חשוב, אבל אם אתה מאמץ את הכתיבה הטבעית רק כדי שGoogle יאהב אותך וימקם אותך למעלה יקרו שתי דברים שליליים: 1) מוקדם או מאוחר גוגל יגלה ואשלח אותך לבאר של ספרטה 300 (הסרט). 2) הגולש אשר אכנס לאתר שלך לא יצליח לקראו את המאמר בצורה טובה ויעזוב את האתר שלך ב15 לאחר שהתחיל לקראו וזה יפגע במיקום שלך, אז מה למדנו? תחשוב על אופטימיזציה של אתר תוך כדי שאתה כותב לבני אדם.
משוכנע? התחל את הקידום שלך עכשיו אל תיתן למתחרים שלך לנצח, התחל עכשיו. |