תוכן לדפי נחיתה
אז מהו המתכון לכתיבה נכונה ?
- תשומת לב הלקוח – בכתיבת התוכן לדף הנחיתה חובה לקבל את תשומת ליבו של הלקוח במהירות
האפשרית אחרת הוא יברח מהדף לאחר 4-5 שניות של חוסר עניין או תשומת לב. - צור עניין – הדבר הבא החשוב הוא יצירת התעניינות בשרות או במוצר.
- רצון הלקוח – לאחר יצירת העניין בשלב הקודם המטרה כעת היא רצונו של הלקוח במוצר או בשרות.
- הנעה לפעולת סופית – השלב אליו אתה מכוון והוא השארת פרטי התקשרות או ביצוע קניה,
לדוגמא: "השאר פרטי התקשרות ונציגנו יחזור אליך בהצעה מדהימה" - בהצלחה.
קופירייטינג של דפי נחיתה
קופירייטינג או כתיבה שיווקית הם שחקני מפתח בהפיכתו של מיני סייט או אם תרצו – דף נחיתה, למנצח. כל קופירייטר ברשת יודע שכתיבה שיווקית של דפי נחיתה חייבת להיות תמציתית, מדויקת ומשכנעת. בדף נחיתה אין עוד הזדמנות לעשיית רושם והנעה לפעולה: מה שפוגשות עיניו של הגולש על המסך אמור ל'ספק את הסחורה' או במילים מקצועיות יותר – לגרום לו לקנות או ליצור קשר באופן מיידי.
'עשה ואל תעשה' של קופירייטינג בדפי נחיתה
לדפי נחיתה מגיעים הגולשים לאחר שכבר הקליקו על מודעת מילים או באנר. הם כבר מעוניינים לבצע את הפעולה של קנייה או יצירת קשר. הם כבר בפתח הדלת כמו שהיו אומרים פעם. 'האצבע כבר רועדת להם על העכבר' כפי שנהוג לכנות זאת בימינו… לכן, חשוב ביותר לעזור להם להגיע להחלטה מיידית ובשום אופן לא לבזבז את זמנם היקר. לדוגמא:
קופירייטינג מעולה של דף נחיתה
- תמציתי, מדויק, קולע.
- מדבר לקהל היעד בסגנון מתאים.
- משדר את המסר השיווקי בעוצמה.
מעוניין לקבל עוד טיפים וייעוץ לעסק שלך? פנה אלינו לייעוץ חינם…