איך לתפוס את הלקוח
אחת המחשבות המעסיקות בבניית דף נחיתה או מיני סייט הוא כיצד לתפוס את הלקוח?
הנושא החשוב הראשון הוא להשיג את תשומת לבו של הגולש אשר נוחת לדף בו אתה מעוניין שהוא יגיע. תשומת לבו יכולה להיות מושגת ע"י תמונה שתמחיש את המוצר המדובר ותמליל קריאטיבי שישאל את הלקוח שאלה בו הלקוח ייתן מענה חיובי לשאלה הנשאלת.
לדוגמא: מעוניין לנסות את מרכך הכביסה של חברת שיגעון לניקיון? אם כן השאר את פרטיך וקבל קופון הנחה בקניה בסופר. ככל הנראה הלקוח שמעוניין חומר ניקוי חדש ואחת הסיבות שהוא הגיע לדף זה הוא אחרי חיפוש במנוע חיפוש יגיע אליך וישאיר את פרטיו מהסיבה המרכזית שהוא גילה צורך!
פרמטר חשוב נוסף הוא לעורר את הצורך ע"י שאלה שתימצא בתוך התמליל או לחלופין, מחקר מסוים שיראה את יתרונות המוצר על מתחריו ויביא את הלקוח לרצות לקבלו או לעשות שימוש בו. לאחר שלקוח מתעניין השלב הבא הוא השלב הרצוי והוא השארת פרטיו.
השארת פרטי לקוח הוא השלב החשוב ביותר והנו השלב בו הלקוח ישאיר את פרטיו בקלות ובמהירות.
מעוניין לקבל עוד טיפים וייעוץ לעסק שלך? פנה אלינו לייעוץ חינם…