שלוש סיבות למה לבטוח ב-SEO שוב
חברת קידום אורגני

אם אתה, כמוני, איש SEO, או אם אתה בהנהלת חשבונות, אתה בהחלט שמעת את זה. סביר להניח שגם שאר חברי החברה שלך שמעו את זה גם כן. למה אני מתכוון? הסיפורים על קידום כובע שחור והרמאות בתחום קידום האתרים, כמובן. למרות שסיכוי טוב שהפרטים של הסיפור עשויים להשתנות, ישנם כמה אלמנטים שחוזרים על עצמם בכל סיפור כזה:

1) חברת SEO האחרונה שלי לקחה ממני הון תועפות, ולא קיבלתי את התוצאות שהבטיחו לי בתמורה.

2) חברת SEO האחרונה שלי לקחה את הכסף שלי, ואז פשוט לא שמעתי מהם שוב.

3) חברת SEO האחרונה שלי עשתה עבודה ממש טובה בשבילי, אבל בעקבות העדכונים האחרונים של גוגל קיבלתי עונש ידני מגוגל והבנתי שהעבודה שהם עשו בשבילי הייתה מה שנקרא כובע שחור.

המקרים הנ"ל הם מצערים מאד ולצערי הם קורים די הרבה. אבל אסור לתת למקרים אלה להיות המסמר האחרון בארון הקבורה של הקידום האורגני. המקרים האלה הם הסיבה שעליכם לצאת ולחפש חברת קידום אתרים טובה ואיכותית שתעניק לכם את השירות שמגיע לכם. יש כמה סיבות לצאת ולחפש חברת קידום טובה ובמאמר זה אני הולך לבחון שלוש סיבות כאלה שמתכתבות עם המקרים הנ"ל.

1.אתה עכשיו יותר חכם ויודע מה לחפש ולצפות מחברת קידום אתרים

אז הייתה לך חוויה לא נעימה עם חברת קידום האתרים הקודמת שלך ועכשיו אתה לא כזה בטוח מה אתה אמור לקבל מחברת קידום אתרים חדשה ואיך לשפוט את איכות השירות שלהם לפני שאתה מתחייב אליהם. למזלך בעקבות ניסיון העבר יש לך כרגע הרבה יותר כלים לשפוט את החברה החדשה, לדעת מה אסטרטגיית ה-SEO שלך צריכה להיות ומה התוצאות שאתה אמור לקבל ממנה. כיום יש לך מספר אתרים שאתה יכול להשתמש בהם כמו MOZ שמפרסמים חדשות לבקרים מאמרים בנוגע לשיטות הקידום הכי טובות כיום בשוק. אתה יכול גם למצוא אתרי חדשות כמו Search Engine Land שבהם תוכל להתעדכן על החידושים והטרנדים האחרונים בתחום קידום האתרים. יותר מזה, אתה כבר יודע על אסטרטגיה אחת שלא עובדת בשבילך (ניסיון העבר) ואתה יכול להשתמש בזה ולהשוות בין האסטרטגיות החדשות שמוצעות לך. ולבסוף יש לך הוכחה אחת שאתה יכול להשתמש בה כדי לקבוע את טיב חברת הקידום החדשה וזאת על פי המיקום שלה בתוצאות החיפוש על פי המילים שהיא מנסה לקדם את עצמה. אתה יכול להבין כי אם החברה שאתה משוחח איתה לא נמצאת גבוהה בתוצאות החיפוש, כנראה שגם את האתר שלך היא לא תצליח לקדם למקומות הראשונים בגוגל ועדיף לך לא לבחור בה ולחפש חברת קידום אחרת.

2.תדרוש חוזה שמגן עלייך במקרה וחברת הקידום לא מגיעה ליעדים אותם הצבת ולא עומדת בתנאים שנקבעו

אני עדיין המום ממספר הפעמים שאני מדבר עם לקוח שמספר על כך שבחברה אחת הציעו לו שירותים אבל ללא חתימה על חוזה מסודר. אתה כבר יודע מניסיון העבר לא לסמוך על חברות שלא שמות את ההתחייבות שלהם כלפייך בחוזה מסודר, אתה מוכן שוב לסמוך על המילה של סוכן המכירות של החברה? אתה לא יכול להרשות את זה לעצמך, גם לא מבחינה כספית וגם לא מבחינת הזמן המבוזבז על שיטות של חברת קידום שלא עובדות. אין בזה שום דבר רע לבקש חוזה להפך, זה עושה אותך לקוח חכם יותר ומנוסה יותר שדואג לאינטרסים שלא ועם כל הכבוד לחברת הקידום, אתה צריך לדרוש שאת התנאים שהם מציעים לך הם יעגנו בחוזה מסודר.

3.תלמד את עצמך על גוגל ועל עדכוני האלגוריתמים שלו כדי שתדע להגן על עצמך מפני חברות קידום ספאם שמשתמשות בקידום שחור

פנדה ופינגווין אינם רק החיות האהובות עלייך בגן החיות, פגומים ככל שיהיו הם הדבר הכי טוב שקרה ל-SEO, כי הם אלה שממדרים את הספמארים ודוחקים אותם לשוליים ומקשים עליהם להפיץ את הקידום השחור שלהם. פינגווין ופנדה הם שמות לעדכון האלגוריתם של גוגל, שהם הנוסחה הסודית של גוגל לקידום אתרים במנוע החיפוש שלהם. ברגע שאתה חמוש בידע על עדכונים אלה, אתה יכול בקלות לבחון את חברת הקידום החדשה שמציעה לך שירותים. ראשית, אתה יכול לבחון האם החברה שאתה חושב להיכנס איתה לעסקים עשתה קידום שחור בעבר, למרות שכרגע הם עוסקים בקידום לבן ונקי, העובדה שהם עשו שימוש בקידום שחור צריכה להדליק נורת אזהרה אצלך. שנית, אתה יכול לבדוק האם לקוח של החברה אי פעם נענש על ידי גוגל בגלל קידום שחור ואם כן אתה צריך לחשוב טוב מאד לפני שאתה חותם איתם על עסקת קידום, למרות שכרגע הם עוסקים בקידום לבן ונקי, דעתי האישית, שאתה צריך להחליף חברה כי יש מספיק חברות שאף פעם לא עסקו בקידום שחור כדי לקדם את הלקוחות שלהם.

אתה לא חייב שהדרך שלך בקידום אתרים אורגני תסתיים באקורד צורם, אתה עדיין יכול להנות מ-SEO ומהאושר של לראות את האתר שלך במקום הראשון בגוגל, עם תנועות גולשים גדולה וגידול משמעותי במספר הלקוחות הקיימים שלך כתוצאה מכך. אמנם לא כיסיתי את כל הנושאים שעלייך לבדוק בבחירת חברת קידום חדשה, אבל הנושאים הנ"ל הם התחלה טובה לכך.

באנר ישראל לא עושה ולא עשתה קידום שחור ואתה מוזמן לבדוק אותנו!