קידום אתרים לעסקים

כאשר רוצים לעשות קידום אתרים לעסקים בצורה נכונה יש לדעת מספר דברים חשובים. במאמר זה הכנו עבורכם 4 טיפים חשובים למתחילים.

1.      מחקר מילות מפתח כאשר עושים קידום אתרים לעסקים

לפני שתתחיל ליישם מילות מפתח בעותק שלך, עליך לדעת שאנשים מחפשים מילות מפתח הקשורות למוצר או לשירות שלך. אחת הדרכים הקלות ביותר היא באמצעות גוגל אדס. לאפליקציה יש תכונה שיכולה לספר לך באיזו תדירות אתה מחפש מילות מפתח ספציפיות, מיקום החיפוש (אזור או מדינה) ומילות מפתח או ביטויים קשורים. כלי זה הוא בעל ערך רב ויש להשתמש בו בתחילת כל קידום אתרים לעסקים שתבצע לעסק מסוים.

2.      המילה הנכונה היא לא תמיד הכי פופולרית

כשאתה מבצע מחקר ורואה מילות מפתח או ביטויים עם נפח חיפוש גבוה, חשוב להבין שזו לא תמיד מילת המפתח הטובה ביותר לשימוש. למה? מכיוון שכל שאר החברות ישתמשו בו גם כן. מכיוון שמספר רב של מחפשים מחפש מילת מפתח זו, כל עסק הקשור אליה יתמודד על המקום הראשון במנוע החיפוש. אם אתה עושה קידום אתרים לעסקים כאשר יש ברשותך עסק קטן עם אתר הולך וגדל, עדיף להתמקד במילות מפתח נישות ולהביא קטן יותר, ליתר דיוק, בסיס הלקוחות הפוטנציאלי.

3.      בחר את כמות החזרה של מילת המפתח לפי כמות המילים במאמר

כעת, בעת כתיבת מאמר לאתר, חשוב שלא כל המילים האחרות הן מילות מפתח או ביטויי מפתח. אלגוריתמים של גוגל מחפשים תוכן הקשור למילות מפתח, ולא רק את קיומן של מילות המפתח עצמן. כמו כן, אחת הדרכים בהן הם עושים זאת היא לשפוט את צפיפות מילות המפתח. צפיפות מינימלית טובה היא 1%, אך בדרך כלל נבון לא לעלות על 3%. פירוש הדבר שיש 1-4 מילות מפתח או ביטויי מפתח עבור כל עותק של 500 מילים.

4.       דע איך למקם את מילת המפתח בצורה נכונה

כעת יש לך סט של מילות מפתח לא תחרותיות ונשמעות טבעיות, והמטרה היא להכניס 1-4 מהן בעותק הכתוב שלך לכל 100 מילים. חשוב לבחור היכן למקם אותם בעותק. באופן כללי, יש להשתמש במילות מפתח בכותרת של מאמר או פוסט בבלוג. ובנוסף, לכלול לפחות מילת מפתח אחת בכותרת המשנה של המאמר. כמו כן, להפיץ את שאר מילות המפתח באופן טבעי בכל המאמר. זה יראה לאלגוריתם של מנועי חיפוש שהתוכן שלך רלוונטי מאוד למילות המפתח שלך.

5.      עדכן את כתובת האתר שלך כדי להוסיף מילות מפתח ל-SLUG בדומיין שלך

כיום להוספת מילת המפתח ל-SLUG אולי אין משקל רב על הדירוג בחיפוש כאשר עושים קידום אתרים לעסקים. אולם, הכללת מילת מפתח בדומיין שלך עדיין תעזור לגוגל לאנדקס את הרלוונטיות שלך. לשם כך, וודא שהסלאג שלך ברור ורלוונטי לעמוד ולעסק שלך. מה זה סלאג? הן הכתובות המדויקות של הדפים באתר שלך, ולייעל אותן למעשה זה דבר קל מאוד לביצוע. בדיוק כמו מילות המפתח שאתה בוחר, בחר סלאג על סמך מה קהל היעד שלך מחפש (אם הוא מתאים אורגנית, הוסף את יעדי מילות המפתח שלך). עדכן את כתובת הדף שלך מקישור חסר משמעות שאינו ידידותי לחיפוש לכתובת רלוונטית וקלה לקריאה.