צעדים לבניית דף נחיתה
הגדרת המטרות
הדבר החשוב כאשר אנו מקימים דף נחיתה או בונים מיני סייט הוא יעד המטרה המרכזי לשם כך הוא נוצר. כאשר לא נתמקד ביעד מרכזי אחד ונקבל החלטה מפוזרת מרובת מטרות ניכשל! המטרות יכולות להיות מכירת מוצר, מיתוג מוצר, מיתוג שרות, פרסום שרות, הגדלת לקוחות ככל שנערבב באותו הדף מיתוג המוצר ושירות החברה הדבר לא ישיג את המטרה. ככל שניהיה יותר ממוקדים במטרה ככה בניית דף הנחיתה או בניית המיני סייט ישיג את התוצאה באופן יעיל יותר.
ביצוע מחקר
בצע מחקר, בדוק את המתחרים בתחום שלך – מי מהם מצליח ומי פחות ומהם הסיבות להצלחת דף הנחיתה ו/או המיני סייט שלהם. ככל שתתעלה על המתחרים שלך בכל הפרמטרים החשובים ככה ההצלחה תגיע מהר יותר.
עיצוב נכון למטרה
צעד נכון והכרחי בשלבי הבנייה הוא בחירת עיצוב מיני סייט שמתאים למוצר או לשרות המוצג. אלמנט העיצוב – היכן יבואו ההדגשות ומה צבעם, היכן יבואו התמונות ומה גודלם קריטי וחשוב ביותר להצלחת המיני סייט.
כתיבת תכנים
התוכן הוא המלך! תוכן בדף נחיתה, במיני סייט או בדף אינטרנט תדמיתי מכיל ברוב המקרים כותרת בולטת במעלה הדף, תמליל טקסט בגוף הדף וקישורים במקומות הרלוונטים. המטרה שלנו בכתיבת תוכן נכון הוא להביא לידי הגולש את הצורך להקליק ולקרוא את התכנים אותם אנו רוצים להעביר ולגרום לו לבצע פעולת השארת פרטים או קניה או במילים פשוטות: הנעה לפעולה.
מעוניין לקבל עוד טיפים וייעוץ לעסק שלך? פנה אלינו לייעוץ חינם…