סוגי דפי נחיתה
דף נחיתה פרסומי
דפי נחיתה פרסומיים חייבים להיות בנויים נכון מבחינה עיצובית ולכלול מילות חיפוש אותם הלקוח הפוטנציאלי יחפש ואליהם יגיע דרך מודעות PPC אשר ניתן להציג במנועי חיפוש כמו Live Search, Google ואתרים הקיימים ברשת. כאשר עושים שימוש נכון בשייכות מילות החיפוש במודעה הממומנת ככה אחוזי ההצלחה גדלים ובעל דף הנחיתה יכול לבצע מעקב סטטיסטי מהיכן הגיעו ונחשפו לפרסום והמטרות אותם הוא מעוניין להשיג ועד התייחסות וראייה האם המודעה הממומנת הביאה לו את התוצאות אותם הוא רצה להשיג.
דף נחיתה המשמש כמיני סייט
דף נחיתה המתפקד כמיני סייט לכל דבר ואשר נותן דגש על מידע שיווקי כגון פרופיל החברה ושירותיה ובמקביל להראות גלריית תמונות מוצרים או שירותים לא חייב להיות חשוף רק כמיני סייט אשר יגיעו אליו במודעה ממומנת אלא יכול להיחשף בתוצאות הרגילות במנועי החיפוש. מיני סייט זה המשמש בנוסף לאופציית קבלת פרטי לקוח מתעניין יעשה שימוש בדומיין משל עצמו ויעניק מענה לכל לקוח המעוניין בקנייה או שרות מאותה החברה. כאשר ישנה התייחסות בבניית המיני סייט לנושא האופטימיזציה ובניה טכנית נכונה ככה הסבירות להגדלת המכירות והחשיפה למוצר גבוהים יותר.
דף נחיתה למטרת קניה
דף נחיתה יכול לשמש את המטרה כמניע לביצוע קניית מוצר כל שהוא, לקוח אשר מעוניין בקניית מוצר או לקבל פרטים אודותיו יגיע לדף זה ויקבל מידע רלוונטי תוך משיכה שיווקית של תכנים ותמונות משכנעות. תהליך של קריאת התכנים ואופי הצגתם יביאו להנעת פעולת קניית המוצר המוגדר מראש או מוצר דומה אותו הלקוח חיפש.
מעוניין לקבל עוד טיפים וייעוץ לעסק שלך? פנה אלינו לייעוץ חינם…