מהו קידום אורגני?

זוהי עובדה מוגמרת כי גוגל היא אחת הפלטפורמות החשובות ביותר בעולם העסקים כיום. זה לא משנה אם אתם בעלים של עסק קטן או גדול אתם חייבים נוכחות בגוגל וזאת בכדי להשיג לקוחות חדשים. והרי זה המפתח של עולם העסקים השגת לקוחות חדשים וזוהי הסיבה גם מדוע גוגל הוא כה משמעותי וחשוב. כל מוצר ושירות שאנו מחפשים כיום אחריו אנו עושים זאת באמצעות גוגל, זה יכול להיות חיפוש אחר אינסטלטור, מוסכניק או טלוויזיה חדשה אנו ניכנס לגוגל בכדי לעשות זאת. על כן עסק שלא מופיע בגוגל לא יצליח לשרוד. ולא סתם צריך להופיע בגוגל אלא להיות במקומות הראשונים בו. כאן בדיוק נכנס לתמונה הקידום האורגני. קידום זו מטרתו לדאוג כי אתם תופיעו במקומות הראשונים בגוגל ללא כל השקעה כספית בפרסום. באמצעות תוכן והחלפת קישורים הקידום האורגני דואג כי האלגוריתם של גוגל ידאג אתכם גבוה ואתם תגיעו לתוצאות הראשונות בגוגל.

מהו קידום ממומן?

מכירים את זה שאתם מחפשים בגוגל אחר מוצר מסוים ובשורת התוצאות מופיעות לכם מודעות קטנות שהינן תוצאות לכל דבר בגוגל? זהו למעשה הקידום הממומן בגוגל. גוגל היא למעשה חברת הפרסום הגדולה בעולם והיא מאפשרת לכל עסק לפרסם את עצמו על פי מילות מפתח ייחודיות. כך גם העסק שלכם יכול להיות במקומות הראשונים בגוגל בהשקעה כספית נמוכה יחסית. חשוב לציין כי אתם תשלמו לגוגל רק כאשר ילחצו על המודעה שלכם מה שמהווה יתרון גדול. כך אתם תדעו כי קמפיין הפרסום שלכם מניב אך ורק לקוחות רציניים המעוניינים באמת לרכוש את המוצר שלכם.

מדוע קורס SEO כל כך יכול להועיל לי?

חשוב להבין כי קידום אורגני הוא למעשה כמעט כמו מדע והוא מבוסס על אדנים מאוד ברורים. לא ניתן לקום בבוקר יום אחד ולהחליט כי אני מקדם אתרים. צריך הבנה עמוקה בשאלה מהו האלגוריתם של גוגל וכיצד הוא פועל. אך שימו לב אין מדובר במשימה בלתי אפשרית וניתן לפנות אל קורס SEO בכדי להתמקצע בעולם קידום האתרים. באמצעות קורס זה תלמדו את הבסיס לקידום האתרים ותפנימו כיצד יש לקדם את האתר שלכם או של הלקוחות שלכם. ככל שהקורס יהיה יותר מעמיק וברמה יותר גבוהה כך תוכלו להתמקצע יותר בתחום ולעסוק בו בבטחה תוך ידיעה שאתם באמת מקדמים את האתר שלכם ברמה הגבוהה ביותר שיש. קורס SEO  הוא דבר עם ערך עצום ואת זאת חשוב לזכור.

אז מה עדיף קידום אורגני או ממומן?

אז מה עדיף לעסק שלנו קידום אורגני או ממומן? התשובה היא שאין כאן נכון ולא נכון. הדבר הטוב ביותר הוא לפעול בתמהיל ולשלב בין השניים. לאחר מספר חודשים כאשר הקידום האורגני שלכם השפיע אתם תוכלו להוריד את המינון של הקידום הממומן.