כוחו של דף הנחיתה
דף נחיתה מטרתו לתפוס ולהשיג לקוחות פוטנציאלים המתעניינים בשרות או במוצר אותו בית העסק מוכר או מספק ומנגד הלקוח מעוניין לקבל. ברוב המקרים הלקוח יגיע אל דף הנחיתה דרך פרסום שיכול לבוא לידי ביטוי במדיית האינטרנט בצורת באנר, מודעה ממומנת, מודעה מקשרת או בצורה נוספת כמו הופעה במנוע חיפוש או אינדקס בתחום בו נותן השרות חושף את עצמו. דף נחיתה איכותי מעניק תוצאות ואיסוף מידע חשוב הן כמותי והן איכותי עבור בית העסק או נותן השרות. בנייה ושימוש נכון בנושאים כגון: תכנים ,עיצוב מתאים וחשיפה נכונה של המסר יביאו לאחוזי הצלחה גבוהים ביותר של דף הנחיתה.
הצלחה או כישלון של חשיפת דף הנחיתה יכולה להיות מושפעת ממספר גורמים כגון:
מיקום המודעה הממומנת בה הלקוח ייחשף לשרות המוצע ועד החלטת הלקוח האם ללחוץ או לא על הקישור המפנה לדף השארת הפרטים. בנוסף הצלחה או כשלון בנושא המעבר לדף יכולה להיות מושפעת ממספר סיבות כגון שעות גלישה של הלקוח וחשיפת המודעה הממומנת או הבאנר בשעות אלה ובימים מסויימים בשבוע.
מעוניין לקבל עוד טיפים וייעוץ לעסק שלך? פנה אלינו לייעוץ חינם…