טיפים לפרסום מקצועי בפייסבוק

הפרסום בפייסבוק יכול להיות אפקטיבי ומשתלם באמצעות הפילוח המדויק של קהל היעד, היכולת לאתר את מי שבאמת מתעניין במוצר שלנו, וניהול התקציב היומי באמצעות ממשק המדדים המדויקים שלו. אך הוא גם יכול להיות בזבוז של כסף וזמן אם לא יודעים איך להשתמש בו נכון. קבלו חמישה טיפים לפרסום נכון בפייסבוק לעסקים

שיווק של אמון

יש לזכור כי רק אחוז קטן של המשתמשים בפייסבוק מוכנים לרכוש ברגע מסוים מוצר מסוים. הם לא נמצאים שם בשביל זה, ולכן גם לא פנויים לקבל מסרים מסוג "קנה עכשיו".

אם אתם מחפשים מכירות ישירות והגדלת המחזור באמצעות פרסום בפייסבוק - זה לא המקום.
מחקרים רבים שנעשו בנושא מצביעים כי רק אחוז מזערי ירכוש משהו כתוצאה מפרסום שראה בפייסבוק, אך אחוז גדול מאוד יתעניין דווקא ברכישה עתידית. כלומר, פרסום אשר משווק את המוצר באופן כללי יותר, ומציע לגולשים להשאיר פרטים, להשתתף באירוע, להצטרף לפעילות או לשירות כלשהם, לעמוד עסקי למשל - יהיה אפקטיבי הרבה יותר.

יש לזכור כי הכוח של פייסבוק טמון ביכולת ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח (דבר איתי) עם הלקוח ולא ב"סטוץ" (שלם וקנה), ולכך תורמים בעיקר העמודים העסקיים. 

טיפים פרסום פייסבוק

קהל יעד וסינון

שגר ושכח אינה שיטת פרסום יעילה בפייסבוק. פייסבוק מספקת גורמי מיקוד מפולחים עבור מפרסמים, ולהלן כמה מהעיקריים שבהם: מיקום (מדינה, עיר), גיל, מין, יום הולדת, סטטוס משפחתי (רווק, מאורס, נשוי וכו'), השכלה, מקום עבודה, שפת דיבור, וכן פעילויות, תחביבים ועיסוקים (מבוסס על פרטי הפרופיל של המשתמש). על מנת להשתמש בפילוחים שפייסבוק מציעים באופן הטוב ביותר, עליך להגדיר במדויק מיהו קהל היעד, לנתח את ההתנהגויות שלו ולהבין היכן הוא מסתובב ומה מעניין אותו. כך תוכל להתשמש בכמה פילוחים במקביל, תוך ניצול המידע הרלבנטי עבורך ועבור הלקוחות שלך.

 

הצגה, הנעה לפעולה

ידוע כי העין שלנו נמשכת קודם כל לתמונה. לכן עליך לדאוג כי התמונות אשר מלוות את המודעות שלך תהינה מספיק אטרקטיביות ובמקביל קשורות קונספטואלית למושא הפרסום שלך (פייסבוק לא סובלניים בעניין זה). הקופי חשוב ל"נעילת" הגולש, כי לאחר שמשכנו את תשומת לב הגולש, עלינו להעביר לו את המסר במהירות וביעילות. משפט מסקרן אשר מכיל בתוכו את המסר שלנו הוא המפתח לנעילת הלקוח על המודעה. עכשיו הוא רוצה לדעת מה לעשות, ולכן ההנעה לפעולה היא קריטית - לחץ כאן, עשה לייק, התקשר אלינו. כמה שזה יכול להישמע לפעמים מיותר, ההנעה לפעולה יכולה להיות הבדל בין קמפיין טוב לכושל. 

 

תקציב פרסום מדויק

מאוד קל לבזבז כסף על פרסום באינטרנט ובעיקר בפייסבוק, על נסיונות ותהיות. התקציבים הקטנים והאפשרויות הרבות יכולות לסנוור ומהר מאוד תמצא את עצמך משלם אלפי דולרים על כלום .יש להיות מאוד ברורים בהגדרות וביעדים של הפרסום - כמה אני רוצה להוציא, בכמה זמן אני רוצה להוציא את זה, ומה אני רוצה להשיג בסופו של דבר מהקמפיין. 

סדר וניהול נכונים

ניהול קמפיין הוא המפתח לפרסום אפקטיבי בפייסבוק. ממשק הניהול של פייסבוק מאפשר לך לדעת את הפרטים הרלבנטיים והחשובים ביותר עבורך - כמו כמה הקליקו על המודעות שלך, כמה שילמת עד עתה, כמה פעמים הופיע הקמפיין שלך, מהו אחוז הצפיות אל מול כמות ההקלקות, כמה אחוזי המרה יש לקמפיין שלך (לדוגמה, כמה אנשים הצטרפו לעמוד שלך כתוצאה ישירה מההקלקות על המודעה) ועוד. כדי לנהל קמפיין אפקטיבי עליך להיות עם היד על הדופק במשך כל זמן היותו באוויר. האם המודעות עובדות? האם יש מודעה שעובדת טוב יותר מאחרות? האם יחס ההמרה מספק? האם אני מוציא יותר או פחות ממה שהגדרתי על מנת להשיג את היעדים שלי? 

עוד פוסטים שיכולים לעניין אותך
כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק?

כיצד לבנות מיתוג לעסק? בעלי עסק חדש? חושבים איך להתחיל למתג אותו ולדאוג לו לנוכחות במדיה החברתית? הנה כמה טיפים

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית

עובדים בשיווק דיגיטלי? כל הסיבות לעבוד מהבית עבודה בשיווק דיגיטלי היא עבודה שמאפשרת גמישות רבה ובפעמים רבות ניתן לעבוד בה

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק?

מדוע חשוב למתג את העסק? בתקופה האחרונה אנחנו שומעים רבות את המונח "מיתוג", בעיקר בתחום העסקי. אז מהי החשיבות של