טיפים לבניית דף נחיתה מנצח

דף נחיתה הוא דף הנועד לפרסום ושיווק השירותים והמוצרים שהעסק מוכר. דף זה הוא ממוקד, תמציתי ושונה בתכלית מאתר אינטרנט. בדף הנחיתה, מרוכז כל המידע שהלקוח הפוטנציאלי צריך לדעת על המוצר או השירות. על מנת לבנות דף נחיתה שיעשה את העבודה, יש להקפיד על מספר כללים. המשיכו בקריאת המאמר ותוכלו לגלות טיפים שימושיים.

מה מטרת דף הנחיתה?

הגדירו את מטרת הדף. האם תרצו שהלקוח יבצע פעולה או פעולות כלשהן על מנת לקנות את המוצר או השירות שלכם? אם כן, תדאגו לכוון אותו לביצוע הפעולות הללו. הדבר יכול להיות על ידי רישום לדיוור שיווקי, השארת פרטיו האישיים (הכוללים שם, מייל וטלפון) ועוד. כאשר אנו מדברים על דיוור, הכוונה היא כמובן לצרף את הלקוח לרשימת תפוצה. אם הוא מאשר את הסכמתו, הרי שאתם יכולים לשלוח לו תוכן שיווקי. נסו לעבוד עם מערכת דיוור אלקטרוני, שתהיה עם ממשק ידידותי ונוח. כך תוכלו לקבל בסופו של דבר, בסיסי נתונים, הכוללים את כתובות המייל של הלקוחות שלכם. כאשר תרצו לשלוח מייל תפוצתי, תוכלו לעשות זאת ללא בעיה. אם יש לכם פרטים נוספים על הלקוחות, תוכלו לצור רשימות תפוצה בתוך מערכת הדיוור ולכוון ספציפית מוצרים ושירותים לקהלי יעד מסוימים.

אל תאבדו את הלקוח

מה הכוונה? חשבו על רעיון שישאיר את הלקוח כמה שיותר זמן בדף הנחיתה שלכם. אם צריך, תוכלו גם להעניק לו מספר דברים בחינם כמו למשל, שיחת ייעוץ טלפונית, שובר הנחה, הטבה ייחודית ועוד. מה שהוא חשוב שהוא שההטבה או שובר ההנחה, יתקשרו ישירות למוצר או השירות שאתם רוצים למכור.

השקיעו בטקסט של דף הנחיתה

אם תכתבו טקסט מעניין, לא שגרתי ולא משכנע או לוחץ מדי, אתם בהחלט עשויים בהחלט להצליח לכבוש את הלקוח הפוטנציאלי. שימו לב שהכותרת תהיה מושכת, בולטת ובפונט גדול. שכן בזכות כותרת כזאת, אתם תגרמו ללקוח להמשיך לקרוא את שאר הטקסט המופיע בדף הנחיתה. אם צריך, קחו בעל מקצוע המתמחה בכתיבה שיווקית. תסמכו עלינו, שהתוצאה הסופית, תהיה מושלמת עבורכם.

הוספת גרפיקה

אין מה לעשות גרפיקה מצליחה בהחלט לעשות שינוי גדול ואפילו חיובי, בין דפי נחיתה שמכילים רק טקסט לבין כאלה המכילים טקסט ותמונות או סרטונים. תוכלו להשקיע בסרטון תדמית המפרסם את המוצר או השירות שלכם ולשים אותו באמצע דף הנחיתה. רק שימו לב, אם החלטתם על סרטון, המעיטו בטקסט המופיע בדף הנחיתה.

בדיקת דף הנחיתה

לפני שאתם מקדמים ומפרסמים את דף הנחיתה לקהל הגולשים, מומלץ שתבדקו אותו בעצמכם. מה הכוונה? תוכלו לשלוח את הדף למשפחה, מכרים וקולגות. בקשו מהם לחוות דעה על הדף כמו האם הוא המסר שמופיע בו הוא מספיק ברור, האם יש צורך להוסיף עוד גרפיקה או טקסט לדף, האם ניתן להשאיר פרטי יצירת קשר ללא בעיה ועוד. שיהיה בהצלחה!