דף נחיתה לשיווק מנצח
בעידן השיווק האינטרנטי, התחרות על הלקוחות מחייבת שימוש בכלי שיווק חכמים ומפתים במיוחד – כלים שיניעו את הלקוח לפעולת קנייה, מכירה או יצירת קשר, ומהר. אחד הכלים היעילים ביותר הוא המיני סייט, או בשמו המוכר יותר – דף נחיתה. דף הנחיתה הנו עמוד אינטרנטי בודד שמתקיים בזכות עצמו, עם שם מתחם (דומיין) פרטי או שייך לאשכול של דפי נחיתה נוספים שמאוחסנים בפורטל גדול. לדפי הנחיתה מגיע הגולש לאחר שהקליק במודעת פרסום מילים או באנר.
דף נחיתה כמניע לפעולה מהירה
החוזק השיווקי העצום שמעניק דף נחיתה לעסק נובע מהגישה הקצרה והעניינית – לא עוד אתרים עמוסי תוכן מכירתי מיותר שמכהה את דחף הקנייה של הגולש. בדף הנחיתה מוצג המסר השיווקי בשיא עוצמתו ובהירותו, כשבשורה התחתונה מתבקש הגולש ליצור קשר מיידי, ללא דחיות. וכך אכן קורה: גולשים שמחפשים מוצר או שירות מסויים, מגיעים למיני סייט לאחר שהקליקו על מודעת מילים. הם מתרשמים מהמסר השיווקי שמוצג להם באמצעות קופירייטינג משכנע ועיצוב מפתה ומניע לפעולה ויוצרים קשר או פעולת קנייה ללא דחיות, או בשתי מילים: שיווק מנצח.
מעוניין לקבל עוד טיפים וייעוץ לעסק שלך? פנה אלינו לייעוץ חינם…