בנייה נכונה של אתרי אינטרנט
חשיבותה של רשת האינטרנט בעולם העסקים היום אינה מוטלת בספק, עם קהל לקוחות פוטנציאלי אשר מונה מיליוני משתמשים אף עסק, קטן כגדול אינו יכול להרשות לעצמו לא להיות נוכח ברשת. בניית אתרים הכרחית לשיווק אפקטיבי והגדלת מאגר הלקוחות. אמנם כל אחד יכול להקים אתר אינטרנט, בנייה נכונה ומיתוג רואי ונכון דורשים ידע ומקצועיות.
בראש ובראשונה כשניגשים לבנייתו של אתר ברשת חשוב לקחת בחשבון את העובדה שהמשתמש הממוצע ניגש לאינפורמציה שהוא מחפש דרך מנועי החיפוש. התאמה של האתר לדרישות מנועי החיפוש הכרחית לשם דירוג גבוה של האתר. כמה שהאתר מדורג גבוה יותר כך גדלים הסיכויים לפופולאריות שלו וליצירת קשרים עסקיים והגדלת פוטנציאל המכירה. חשוב לעבוד עם מנועי החיפוש ולא "נגדם" , תוכן לא קביל או קוד לא תקין לא יזכה במידת סלחנות על ידי מנועי החיפוש.
בנייה על פי תקנים
לשם התאמה אופטימאלית של אתר האינטרנט חשוב לדעת אילו סטנדרטיזציות ותקנים קיימים ולפעול לפיהם. תקן W3C הינו תקן אינטרנטי המנחה כיצד לבנות קוד HTML נכון, מבוקר ו"נקי" . קוד עמוס עלול להפריע לזחלן של מנועי החיפוש ולגרום לירידה של האתר בדף התוצאות או הסרה שלו לחלוטין. כאמור, חשוב לדעת את הכללים על פיהם עובדי מנועי החיפוש. בונה אתרים מקצועי, מתעדכן בכול ההוראות והתקנים וידע לבנות את האתר האופטימאלי.
בנוסף לבנייה נכונה של האתר ברמת הקוד הבסיסית, חשוב למתג את בית העסק או החברה בצורה נכונה ברשת ובכלל. החל מן הקונספט הבסיס ועד לערכת הצבעים, מיתוג נכון משפיע ישירות על הפוטנציאל העסקי. מיתוג הוא למעשה קישור בין תכונות, רגשות וציפיות למוצר או השירות שלכם. מיתוג נעשה על ידי יצירת הרושם שקנייה או שימוש במוצר מסוים יבטיח ללקוח סטאטוס, תכונה או הישג. בבחינת, אם תרכוש את זה – תהיה יפה יותר, טוב יותר, עשיר יותר, מוצלח יותר וכדומה.
חשיבותו של מיתוג בשיווק עסקי היא מן המעלה הראשונה. ללא מיתוג אפקטיבי, גם שיווק אגרסיבי ויצירתי לא יוכל לעזור לעלות את מחזור המכירות. שילוב של מיתוג וקמפיין אינטרנטי מוצלח המבוסס על בנייה נכונה של האתר הם מתכון מנצח לקידום מוצלח של בית העסק.